Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@21:06:25 GMT

مصدومیت ۵۶ کردستانی در حوادث شب نوروز

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۲۷۰۶۵

مصدومیت ۵۶ کردستانی در حوادث شب نوروز

دکتر آرزو فلاحی اظهار داشت: از این تعداد ۲۴ نفر بستری و ۳۲ نفر هم پس از مداوای سرپایی ترخیص شدند.

او گفت: از این تعداد مصدوم ۲۱ نفر به شهر سنندج اختصاص دارد که ۱۸ نفر نیاز به بستری داشتند و در مراکز درمانی این شهرستان تحت مداوا هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: حوادث شب نوروز در سقز هفت، مریوان هشت، بیجار سه، بانه هفت، دیواندره ۲، دهگلان پنج و سروآباد سه مصدوم داشت و قروه و کامیاران شب بدون مصدوم را پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحی می گوید: از مجموع مصدومان امشب ۱۱ نفر عابر پیاده، و بقیه افراد استفاده کننده از مواد محترقه بوده اند و سوختگی، شکستگی دست، آسیب به چشم و بریدگی اعضا از جمله آسیب‌هایی بوده که تا این لحظه ثبت شده است.

او گفت: خوشبختانه بر اثر این حوادث تا کنون مورد فوتی در استان نداشته ایم و در بین آسیب دیدگان از کودک چهار ساله تا فرد ۵۳ ساله به چشم می‌خورد، ولی بیشترین تعداد مصدومان را جوانان و نوجوانان شامل می‌شوند.

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، ۱۵ نفر از مصدومان زن و بقیه مرد بوده‌اند.

فلاحی گفت: شمار کلی مصدومین چهارشنبه آخر سال و نوروز امسال در استان ۱۴۱ نفر است که نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

حوادث چهار شنبه آخر سال و نوروز سال ۱۴۰۰ در کردستان، سال گذشته ۱۰۲ مصدوم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نوروز 1401 کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر محمد مصدوم شد

هافبک عراقی تیم فوتبال مس رفسنجان در تمرینات تیم ملی کشورش با مصدومیت مواجه شد.

طرفداری | تیم فوتبال مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا توانسته عملکرد خوبی را در لیگ برتر و جام حذفی از خود نشان دهد و تاکنون این تیم شکستی را تجربه را تجربه نکرده است.

یکی از بازیکنان که در این فصل عملکرد خوبی را از خود نشان داده «منتظر محمد» هافبک عراقی است. این بازیکن تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا زیر ۲۳ سال در همه بازی‌های مس حضور داشت و در مجموع ۲۰ بازی در لیگ برتر توانسته ۳ گل و یک پاس گل از خود به ثبت برساند.

محمد این روزها همراه با تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و تیم کشورش با پیروزی یک بر صفر برابر ویتنام به نیمه نهایی این مسابقات صعود کرده و حریف ژاپن در نیمه نهایی شده است. منتظر محمد در جریان تمرینات تیم ملی عراق با مصدومیت مواجه شده و در بازی فردا دوشنبه برابر ژاپن غایب است و هنوز میزان مصدومیت او مشخص نشده است.

محمد قطعاً به بازی هفته بیست و پنجم مس برابر گل گهر سیرجان نخواهد رسید و حضور او در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. لازم به ذکر است که محمد به صورت قرضی در تیم مس بازی می‌کند و فصل آینده به استقلال تهران باز خواهد گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان