Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:40:52 GMT

قاتل حادثه پادگان بوشهر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۲۹۳۸۶

قاتل حادثه پادگان بوشهر دستگیر شد

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سرباز قاتلی که اقدام به کشتن چهار نفر از هم‌خدمتی‌های خود در پادگانی در شهر بوشهر کرده بود دستگیر شد.

به گفته این منبع آگاه، قاتل پس از دستگیری در حال انتقال به بوشهر است.

بامداد روز یکشنبه اول فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در یکی از پادگان‌های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در استان بوشهر، یک سرباز حین خدمت بر اساس انگیزه نامعلوم، چهار سرباز هم خدمتی خود را با ضرب گلوله کشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، پرونده قضائی این سرباز برای روشن شدن ماجرا و سیر مراحل قانونی در حال رسیدگی و بررسی است.

این سرباز دو هفته تا پایان خدمت خود زمان داشته است.

کد خبر 5451532

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر پرونده قضایی نیروی دریایی سپاه بوشهر نوروز کرمانشاه ویروس کرونا نیمه شعبان نوروز 1401 عید نوروز آمار کرونا بارش برف مسافران نوروزی خطبه های نماز جمعه اردوهای راهیان نور سفرهای نوروزی گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دریایی جدید در اطراف یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان دریایی انگلیس از وقوع حادثه دریایی در اطراف یمن خبر داد.

این سازمان انگلیسی تاکید کرد که گزارشی را در خصوص وقوع یک حادثه در فاصله ۱۷۰ مایل دریایی از جنوب شرق «سقطری» یمن دریافت کرده است.

هنوز جزییات بیش‌تری درباره این حادثه و زیان‌های جانی و مالی احتمالی آن منتشر نشده است.

علاوه بر این سازمان دریایی انگلیس اعلام کرد که در تاریخ بیست‌وششم آوریل، ناخدای یک کشتی اعلام کرده است که در جریان عبور از اقیانوس هند در فاصله ۳۰۰ تا ۴۰۰ مایل دریایی از جنوب شرق شاخ آفریقا هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

کد خبر 6093419

دیگر خبرها

  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • حادثه دریایی جدید در اطراف یمن
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • «گردشگری دریایی» فقط یک وعده در روز خلیج فارس بود!