Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران استاندار تهران در روز اول سال جدید با حضور در بیمارستان شهید ستاری شهرستان قرچک ، از بیماران بستری در این مرکز درمانی عیادت کرد.

محسن منصوری با حضور در بخش‌ های مختلف بیمارستان شهید ستاری شهرستان قرچک ، ضمن عیادت از بیماران ، با اهداء گل از تلاش‌های کادر درمان تقدیر کرد.

منصوری همچنین با حضور در پایگاه امداد جاده‌ای و پایگاه خدمات سفرهای نوروزی جمعیت هلال احمر بر لزوم خدمت رسانی مناسب به مسافران تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران در این بازدید خاطر نشان کرد: استان تهران از ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری برخوردار است و تمامی مسوولان و دستگاه‌ها موظفند تا بهترین خدمات را به مسافران ارائه دهند.

نماینده عالی دولت در استان تهران افزود: شهرستان‌ های جنوب‌ شرق تهران به دلیل مجاورت با پایتخت و قرار گرفتن در مسیر محور امام رضا(ع) محل تردد مسافران نوروزی است و همه دستگاه‌ها با آماده باش کامل، باید زمینه حضور همراه با امنیت و آرامش آنان را فراهم کنند.

وی ادامه داد: در تمامی اقدامات مربوط به ستاد سفر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اولویت باشد تا پس از تعطیلات نوروز، شاهد افزایش میزان شیوع بیماری کرونا نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار تهران بیمارستان قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.



کد خبر 847033 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه عربستان سلمان بن عبدالعزیز - عربستان

دیگر خبرها

  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان