Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:46:19 GMT

بارش برف و باران در آذربایجان‌ شرقی تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۲۹۷۳۸

بارش برف و باران در آذربایجان‌ شرقی تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدفر ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: فعالیت سامانه بارشی هم‌چنین موجب بروز مه، کولاک برف در نواحی سردسیر و کوهستانی و وزش باد گاهی تا شدید به ویژه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استان می‌شود.

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی ادامه داد: لغزندگی جاده‌ها، اختلال در تردد، مه گرفتگی، کاهش دید افقی و تداوم بسته شدن راه‌ها در نواحی سردسیر و در نواحی گرمسیر احتمال بارش تگرگ، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و احتمال اصابت صاعقه دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم و مسافران از سفرهای غیرضروری به ویژه به مناطق کوهستانی و اتراق در کنار رودخانه‌ها اجتناب کرده و اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با حوادث احتمالی انجام دهند.

امیدفر گفت: با توجه به وزش باد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، احتمال پرتاپ اجسام سبک و سقوط تابلوهای تبلیغاتی و شکستن سرشاخه‌های درختان وجود دارد و توصیه می‌شود مردم از حصارها، دیوارها، تابلوهای تبلیغاتی، بنرها، داربست‌های فلزی، کابل‌های برق دوری کرده و از توقف در این مکان‌ها اجتناب کنند.

کد خبر 5451551

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف سازمان هواشناسی وزش باد بوشهر نوروز ویروس کرونا کرمانشاه نیمه شعبان نوروز 1401 عید نوروز بارش برف آمار کرونا مسافران نوروزی خطبه های نماز جمعه اردوهای راهیان نور گرگان سفرهای نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع دوباره سیل در آذربایجان شرقی

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از تداوم بارندگی در استان تا آخر هفته جاری خبر داد و گفت: با توجه به شرایط فصلی، احتمال وقوع پدیده سیل وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد امیدفر ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان اظهار کرد: بیشترین بارش این سامانه روز جمعه چهاردهم اردیبهشت اتفاق افتاد و بیشترین بارش استان در شهرستان مرند با ۱۸.۹ میلی متر ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه کمترین بارش روز جمعه از شهرهای جنوبی استان از جمله ملکان، مراغه و چاراویماق گزارش شده است، افزود: در شهر تبریز ۱۶.۶ میلی‌متر بارش داشتیم.

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان با اشاره به اینکه دمای هوای تبریز در زمان حاضر ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است، خاطرنشان کرد: تا پایان هفته تغییرات محسوس دمایی نخواهیم داشت.

به گزارش ایمنا، طی سه روز گذشته به دنبال بارش‌های شدید، شاهد وقوع سیل در بعضی نقاط استان از جمله شبستر و مرند بودیم.

کد خبر 750787

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در پایتخت
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فراگرفت
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • تشدید بارش‌ها؛ آغاز موج جدید بارش‌های بهاری در سطح کشور
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • هشدار هواشناسی برای ۱۸ استان/ تشدید بارش و احتمال وقوع سیلاب
  • احتمال وقوع دوباره سیل در آذربایجان شرقی
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی از عصر فردا