Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد اسماعیل چایچی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مسابقات جاده قهرمانی آسیا از ۵ تا ۹ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به میزبانی تاجیکستان برگزار می شود که طی آن تیم ایران در رده سنی بزرگسالان،‌امید و جوانان به مصاف رقبای خود می رود. 

وی ادامه داد: من در رده سنی بزرگسالان به همراه سایر ملی پوشان این افتخار را دارم تا در جاده  قهرمانی آسیا رکاب بزنم، این مسابقات اهمیت خاص خود را دارد اما برنامه ریزی و هدف ما بازی های آسیایی هانگژو است که شهریورماه ۱۰۴۱ در چین برگزار می شود و قصد داریم به گونه ای تمرین کنیم که اوج عملکرد ما در آن ایام باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکاب زن تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان یادآور شد: برای آماده سازی این مسابقات و پس از تمریناتی که در تهران داشتیم به اردوی ترکیه رفتیم تا در آنجا نیز دو رقابت تک مرحله را تجربه کنیم، بعد از دو سال قهرمانی آسیا برگزار می شود که این برای ما مهم است چرا که از بعد جسمانی و روحی خودمان را برای بازی های آسیایی بیش از پیش آماده می کنیم و می توانیم با عملکرد بهتری به مصاف رقبای خود برویم. 

چایچی ادامه داد: در شرایط خوب بدنی قرار داریم و باید گفت بیش از ۹۰ درصد برای حضور در مسابقات آمادگی داریم البته با توجه به شرایط رشته دوچرخه سواری که هیچ وقت نمی‌توانیم چیزی را پیش‌بینی کنیم امیدواریم در رقابت های پیش رو نتایج خوبی را کسب کنیم. 

وی در پاسخ به این سئوال که چه کشورهایی در آسیا می توانند دوچرخه سواری ایران را تهدید کنند گفت: همه کشورهای آسیایی در این حوزه سرمایه گذاری خوبی را انجام داده اند و به خوبی کار می کنند. چین، کره،‌مالزی، ژاپن، مغولستان و حتی فیلیپین این روزها برای خودشان برنامه ریزی های خاصی دارند و باید به خوبی کار و تمرین کرد تا عقب نمانیم.

ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در خصوص عملکرد یکسال گذشته این فدراسیون یادآور شد: با توجه به شرایط موجود و ویروس کرونا مسابقات و برنامه ها دستخوش تغییر و تحول شد،‌حتی خود ورزشکاران هم نتوانستند طبق برنامه شخصی تمریناتشان را ادامه بدهند اما به گذشته کاری نداریم و باید آینده را ببینیم چون می‌خواهیم پیشرفت کنیم، هدف ما ثبت عملکرد خوب و موفق در بازی‌های آسیایی است و می خواهیم در المپیک نیز نتایج قابل قبولی را از خودمان ثبت کنیم. 

برچسب‌ها مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون دوچرخه سواری رییس فدراسیون دوچرخه سواری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون دوچرخه سواری رییس فدراسیون دوچرخه سواری مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون دوچرخه سواری رییس فدراسیون دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورا در واکنش به گزارش بازدید امانی از محله جوادیه گفت: سد معبر به یک فرهنگ تبدیل شده است. اگر مردم از این افراد خرید نکنند چنین شرایطی پیش نمی آید اما این موضوع به یک فرهنگ اشتباه تبدیل شده و عادی شده است.

او با بیان اینکه تمام مسائل تخصصی و دغدغه ما وسایل حمل و نقل عمومی است افزود: کسی که در شورا مسئله شخصی با دیگری ندارد و همه دغدغه رفع مشکلات حمل و نقل عمومی هستند.

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: می‌توان استفاده از دوچرخه در روزهای سه شنبه را دوباره رواج داد و به جای اینکه دوچرخه‌ها زیر باد و باران از بین برود، بهتر است در صورت استفاده مردم از بین برود.

او ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش هفته گذشته این موضوع را مطرح کرد که اگر زمینی در اختیار آنها قرار بگیرد با توان خود و یا خیرین مدرسه ساز نسبت به ساخت مدارس و نوسازی آن اقدام خواهند کرد.

در ادامه نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران امروز در جلسه علنی شورا به شهرداری تهران پیشنهاد کرد به منظور احیا و گسترش فرهنگ دوچرخه سواری، ۱۰ هزار دوچرخه به صورت رایگان در اختیار دبیرستان‌های پسرانه کم برخوردار پایتخت قرار دهد.

سیدمحمد آقامیری با بیان اینکه در دوره‌های گذشته بیش از ۳۰۰ کیلومتر مسیر دوچرخه در سطح شهر تهران ساخته شده که حدود ۸۰ کیلومتر آن در سطح پارک ها و بوستان ها است، گفت: متأسفانه این مسیرها بلا استفاده اند و ۳۰۰ دوچرخه سوار روی این ۳۰۰ کیلومتر مسیر نداریم!

او افزود: به شهردار تهران پیشنهاد کردم چون این وسیله حمل و نقل توسط مردم ما انتخاب نشده است و با ورود موتورهای برقی هم فکر نمی‌کنم دیگر جایی برای دوچرخه در بعد حمل و نقل پیدا شود، این بودجه‌ای که ما برای نگهداری مسیر دوچرخه در معاونت حمل و نقل دیده ایم به صورت عمده دوچرخه خریداری شود و به صورت رایگان به دبیرستان ها اهدا شود. با این رقم چیزی در حدود ۱۰ هزار دستگاه دوچرخه می توان خریداری کرد.

آقامیری با تأکید بر اینکه این بودجه سالانه صرفا هزینه خرید رنگ و ... می شود تاکید کرد: شهرداری ۱۰۰ دبیرستان کم برخوردار سطح شهر را شناسایی کند و به آنها دوچرخه رایگان اهدا کند. با این اقدام نوجوانان ما مسیر مدرسه تا منزل را با دوچرخه طی کنند. در اوقات فراغت هم می توانند خرید منزل و رفت و آمدهای خود را داشته باشند. آن وقت است که می توانیم با خیال راحت بگوییم ۱۰ هزار نوجوان از این مسیرها استفاده می کنند.

کد خبر 848391 منبع: ایسنا برچسب‌ها فرهنگ شوراى شهر تهران دوچرخه سواری

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی