Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری در بازدید از روستا‌های دزک علیا و سفلی بخش دوآب‌صمصامی کوهرنگ گفت: روند نوسازی واحد‌های مسکونی آواربرداری شده در مناطق زلزله‌زده این شهرستان، باید تا چهار ماه دیگر تکمیل شود.

از همان ابتدای وقوع زمین‌لرزه در این مناطق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جمعیت هلال‌احمر و سازمان مدیریت بحران برای جلوگیری از آسیب به افراد به‌سرعت وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

زلزله ۳.۴ ریشتری چلگرد را لرزاند

در این مدت اسکان موقت زلزله‌زدگان انجام و عملیات بازسازی با توجه به فصل سرد سال از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تمام توان آغاز شد.

دولت در پرداخت‌های بلاعوض و تسهیلات ارزان‌قیمت بلند مدت اقدامات مطلوبی انجام داد که تاکنون بخشی پرداخت شده است و قسمتی هم به‌زودی پرداخت می‌شود.

تعداد دیگری از واحد‌های مسکونی مناطق زلزله‌زده کوهرنگ که آسیب دیده و امکان مرمت و بازسازی برای آن‌ها وجود ندارد، مطرح و منتقل می‌شود تا تصمیم‌گیری مناسبی برای بازسازی آن‌ها انجام شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری به‌منظور حضور در مناطق زلزله‌زده بازفت وارد شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری شد.

سید صولت مرتضوی به همراه استاندار چهارمحال و بختیاری و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان کوهرنگ برای بررسی آخرین وضعیت و روند خدمات‌رسانی در مناطق زلزله‌زده بازفت، در این بخش حضور پیدا کرده است.

زمین‌لرزه ۵.۷ ریشتری ساعت ۰۶:۰۹ دقیقه صبح دوشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰ مرز استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان حوالی چلگرد را لرزاند.

این زمین لرزه در ۳۳ کیلومتری چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است.

نزدیک‌ترین مراکز استان‌ها به محل وقوع این زلزله، شهرکرد با ۱۰۲ کیلومتر و اهواز با ۱۵۸ کیلومتر گزارش شد.

این زلزله اگرچه خسارت جانی در پی نداشت، اما خسارت‌هایی به واحد‌های مسکونی، تاسیسات زیرساختی و فنی شهرستان وارد کرد.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در فاصله ۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور واحدهای مسکونی نوسازی مسکن مناطق زلزله زده چهارمحال و بختیاری مناطق زلزله زده شهرستان کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرار دادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

رایگان شدن درمان کودکان تا 7 سال سرمایه‌گذاری برای آینده است

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد