Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی گفت: ساعت ۲۳:۲۶ شب گذشته یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران_قم، ۱۰ کیلومتری عوارضی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و دو ایستگاه به محل اعزام شدند. در محل مشاهده شد که دو دستگاه خودرو پژو و سمند با هم برخورد کرده اند. حال راننده سمند که سرنشین نداشت خوب بود، اما در خودرو پژو ۴۰۵، ۱۲ سرنشین حضور داشت که پیش از رسیدن آتش نشانان همه سرنشینان خارج شده بودند و راننده محبوس شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ملکی ایربک خودرو پژو ۴۰۵ عمل کرده بود، ولی متاسفانه مشخص شد این فرد جان خود را از دست داده است. همه سرنشینان تابعیت کشور افغانستان را داشت و شامل ۳ خانم و ۸ مرد بودند که در این بین ۴ کودک هم حضور داشت. از سرنشینان یک نفر فوت کرد، اما بقیه سرنشینان مصدوم شده بودند. در نهایت در این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۱۰ نفر مصدوم شدند و در ساعت ۰۱:۱۸ عملیات به پایان رسید.

رئیس مرکز کنترل ترافیک ناجا آمار فوتی‌های ناشی از تصادف از ۲۵ اسفند ماه ۲۰۲ نفر اعلام کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی تصادف رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند

یک دستگاه خودرو تیبا به دلیل واژگونی دچار حادثه شد که در آن چهار نفر مصدوم شدند و یکی از سرنشینان فوت شد. - اخبار استانها -

سیدحسین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد، اظهار داشت: عصر روز گذشته به دنبال اعلام یک حادثه رانندگی در محور هرابرجان – توتک، تیم‌‌های امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه که در 10 کیلومتری توتک رخ داد، یک دستگاه خودرو تیبا دچار واژگونی شده بود و سرنشینان آن دچار حادثه شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد از اعزام دو کد امدادی اورژانس به محل حادثه خبر داد و افزود: متاسفانه یکی از سرنشینان حادثه در پی شدت جراحات جان خود را از دست داد.

طباطبایی تصریح کرد: چهار سرنشین دیگر این حادثه هم توسط آمبولانس‌های اعزامی به بیمارستان منتقل شدند تا تحت درمان قرار گیرند.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر
  • تصادف زنجیره‌ای و حریق ۳ خودرو ۲ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند
  • خودروهای برقی به سرنشینان دیگر خودروها آسیب می‌رسانند
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت