Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی؛ در این باره اظهار کرد: ساعت ٢٣:٢۶ شب گذشته (دوشنبه شب) یک مورد حادثه تصادف بین دو دستگاه خودرو، در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران-قم، تقریبا در محدوده ١٠ کیلومتری عوارضی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل مشاهده کردند که دو دستگاه خودرو پژو ۴٠۵ و سمند با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده سمند حال خوبی داشت و اعلام می‌کرد که خودرو سرنشین دیگری نداشته است؛ اما ظاهراً داخل خودرو پژو، ١٢ نفر سرنشین حضور داشتند که پیش از رسیدن آتش نشانان همه سرنشینان خارج شده بودند و فقط راننده که مردی حدودا ۶٠ ساله به نظر می‌رسید در خودرو محبوس شده بود. ایربگ‌های خودرو عمل کرده بود، اما راننده محبوس بود و آسیب زیادی دیده بود.

ملکی گفت: آتش نشانان عملیات رهاسازی را آغاز کردند و راننده پژو ۴٠۵ را از خودرو خارج کردند، اما مشخص شد وی جان خود را از دست داده است. ١١ نفر دیگر نیز همگی تابعیت افغان داشتند، شامل سه زن و هشت مرد بودند که از میان آن‌ها چهار نفر کودک بودند.

از میان سرنشینان نیز یک نفر جان خود را از دست داده بود و سایر افراد مصدومیت شدیدی داشتند.

وی افزود: همه افراد به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. در نهایت مشخص شد دو تن جان خود را از دست داده و ۱۰ نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: در پی این تصادف، ترافیک نسبتا سنگینی ایجاد شده بود که با پایان عملیات، خودرو‌ها به محل امن منتقل شدند و معبر بازگشایی شد. عملیات ساعت ۱:۱۸ بامداد روز جاری به پایان رسید.     منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۲۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت سرنشینان خودرو سوختبر

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی اکبر مرادی در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بندر خمیر حین گشتزنی در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان، به یکدستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متاسفانه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت، بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون گردید و دچار حریق شده و متاسفانه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت، و یک نفر دیگر مصدوم که جهت سیر مراحل درمانی، به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی سهرستان بندرخمیر در پایان گفت: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر