Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@04:06:10 GMT

افتتاح کلینیک استعدادیابی ورزشی در لارستان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۲۲۳۸

افتتاح کلینیک استعدادیابی ورزشی در لارستان

 نماینده دوره یازدهم لارستان با تشکر از طاهری موسس این کلینیک گفت: این حرکت بسیار زیبا برای اولین بار در جنوب کشور و با هدف ارزیابی ناهنجاری‌های اسکلتی عضلانی و استعدادیابی ورزشی راه‌اندازی شده است.

طاهری موسس کلنیک استعداد یابی ورزشی صبا گفت: بسیاری از انحرافات مربوط به ستون فقرات، زانو،کف پا و سایر نقاط بدن ممکن است نشانه مشهودی تا سنین جوانی و میان‌سالی نداشته باشد، درصورتی که اگر این اختلالات در سنین پایین شناسایی شود به راحتی قابل درمان و پیشگیری می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با استفاده از تست‌های تخصصی فیزیولوژی، روانشناسی و آمادگی جسمانی، ضمن صرفه‌جویی در وقت و هزینه خانواده‌ها می‌توان رشته تخصصی کودک را تشخیص داده و زمان مورد نیاز برای رسیدن به اوج عملکرد ورزشی را  کاهش داد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح کلینیک استعدادیابی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چکاپ‌های مهم برای بارداری در سنین بالا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فواید فوق العاده انجیر در دوران بارداری (فیلم) مهم‌ترین عوامل ناباروری در بانوان (فیلم) کدام مواد غذایی در زیبایی جنین تاثیر دارد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • خلیج‌فارس؛ نامی به بلندای تاریخ و شکوه ایران است
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • چکاپ‌های مهم برای بارداری در سنین بالا (فیلم)
  • چکاپ‌های مهم برای بارداری در سنین بالا + فیلم
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم