Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: تاکنون ۱۰ هزار قلم کالا مشمول درج قیمت تولید و مصرف کننده شده اند و تمامی تولیدکنندگان داخلی از اول اردیبهشت ۱۴۰۱ موظف به درج قیمت تولیدکننده و مصرف کننده بر روی کالای تولیدی هستند. - اخبار استانها -

امیر رجبی، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس،اظهارداشت:از اردیبهشت ماه تمام زنجیره تامین و توزیع کالا ملزم به درج قیمت تولید کننده و مصرف کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                                                                                                                     

 وی افزود: تاکنون 10 هزار قلم کالا مشمول درج قیمت تولید و مصرف کننده شده اند و تمامی تولیدکنندگان داخلی از اول اردیبهشت 1401 موظف به درج قیمت تولیدکننده و مصرف کننده بر روی کالای تولیدی هستند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اعلام کرد: مسئولیت صحت و تطابق قیمت تولید کننده با واحد تولیدی است و درج قیمت حتما باید مطابق ظوابط تعیین شده توسط هیات تعیین و تثبیت قیمت انجام شود .

وی با بیان این که، صنعتگران برای درج قیمت مصرف کننده و تولیدکننده بر روی کالای تولیدی زمان اندکی پیش رو دارند، خاطرنشان کرد: به طور حتم با اجرای این طرح در مسیر واقعی شدن و شفافیت قیمت کالاهای تولیدی گام برداشته خواهد شد. 

سایه سنگین "صنعت" بر بخش کشاورزی استان مرکزی / افزایش تولید محصول با استفاده از شیوه‌های نوین ضروری استافزایش سفرهای اخیر جبران‌کننده ضررهای 2 سال گذشته صنعت گردشگری نیستقول مساعد وزیر صمت برای رفع موانع تولید شرکت‌های خوزستان/ واحدهای صنعتی متناسب با نیاز استان ایجاد شوند

رجبی عنوان‌کرد:درج قیمت برای کالاهای که امکان بسته بندی ندارند با فهرست قیمتی انجام می‌شود و لذا هیچ یک از تولیدکنندگان نباید کالای را بدون مشخص کردن قیمت تولید کننده و مصرف کننده برای مصرف کنندگان و خریداران عرضه کنند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود : همه ما واقف هستیم که امروزه وسعت واحد تولیدی تضمین کننده جذب بازار فروش نیست بلکه توجه به حقوق مصرف کننده می‌تواند سهم قابل توجه بازار را برای تولیدکننده به ارمغان آورد.

رجبی گفت: توجه به حقوق مصرف کننده بسته به زمان و مکان متفاوت است و تولیدکننده نمی‌تواند در تولید کالا یک نسخه واحد را برای تمامی بازارهای هدف خود بپیچد و توجه به این موضوع مستلزم آن است که صنعتگران باید همواره در حال به روزرسانی خود باشند.

وی با بیان این که کاهش هزینه در تولید و توزیع کالا، نسخه شفا بخش برای توسعه صادرات در کشور است، اضافه کرد: برای تحقق این امر توجه فعالان اقتصادی و صنعتگران به فناوری‌های نوین، دانش بنیان و ماشین آلات به روز خط تولید بسیار مهم و حیاتی است.

انتهای پیام/281/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کننده و مصرف کننده درج قیمت تولید خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری ظهر شنبه در جریان بازدید از اداره کل محیط زیست استان که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور احداث تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محورها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی بیان کرد: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد. نظری بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوزها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

گفتنی است؛ در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار شده و پس از بهبودی به محیط زیست بر خواهد گشت.

همچنین استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

کد خبر 6089984

دیگر خبرها

  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • تورم پیش‌نگر در سراشیبی
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند