Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:56:48 GMT

ورود ۹۳ هزار مسافر بە کردستان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۲۷۳۵

ورود ۹۳ هزار مسافر بە کردستان

ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: طی چند روز گذشتە ۹۰ هزار مسافر بە استان وارد شدە است.

یعقوب‌گویلیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همە اقامتگاەها، هتل‌ها، مسافرخانەها و بومگردی‌ها آمادە پذیرایی از مسافران هستند.

وی بە اسکان ٥ هزار و ٥۰۰ نفری در کلیە اقامتگاەهای استان اشارە کرد و افزود: طی دو روز گذشتە در کلیە اقامتگاەها حدود ٤ هزار و ٦۰۰ اقامت صورت گرفتە است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویلیان بیان کرد: طبق آمارهای گزارش شدە ٦ هزار و ٨۰۰ نفر مسافر از مرزهای باشماق و سیرانبند وارد استان شدەاند.

وی اضافە کرد: خوشبختانە پس از وقفە دو سالە، اکنون با بارش های مناسب زمستان، ثبت جهانی اورامان و برگزاری جشن نوروز در نوروزگاەهای استان، قطعا شاهد جذب گردشگران بسیاری بە کردستان خواهیم بود.

گویلیان در پایان یادآور شد: همە مقدمات و تمهیدات لازم برای ورود مسافران بە استان فراهم شدە کە امیدواریم موجب رضایتمندی بیشتر مسافران و گردشگران شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان راهداری اعلام کرد با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور به مدت سه روز بسته است.

انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می‌گیرد.

رانندگان می‌توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

کد خبر 6090703 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی