Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید احمدی از ثبت ۹۵۱ هزار و ۵۶۶ تردد در محور‌های مواصلاتی استان در روز گذشته یکم فروردین‌ماه خبر داد و گفت: تردد خودرو‌های سواری در روز گذشته نسبت به سال گذشته در همین بازه زمانی ۵۶ درصد افزایش داشته است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفتک تردد ورودی‌های استان از سمت اصفهان در روز گذشته نسبت به پارسال ۳۴۷ درصد افزایش داشته است، همچنین تردد ورودی‌های شهر شیراز نیز نسبت به پارسال افزایش ۲۰ درصدی را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مجموع تردد‌ها از ابتدای طرح نوروزی سال ۱۴۰۱ تا به امروز را هفت میلیون و ۹۹۵، ۱۴۴۱ تردد اعلام کرد و از افزایش ۲۶ درصدی آن نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: پارسال در هیمن بازه زمانی ۶ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۴۱ تردد در محور‌های فارس ثبت شده است.

احمدی درصد سرعت غیرمجاز در سطح محور‌های مواصلاتی استان را هفت درصد اعلام کرد و گفت: از کل تردد صورت گرفته طی روز گذشته، ۴۴ هزار و ۸۲ تردد را خودرو‌های سنگین، ۹۰۲ هزار و ۳۲۶ تردد را خودرو‌های سواری و وانت و پنج هزار و ۱۵۸ تردد را اتوبوس‌ها شامل می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: از کل تردد‌های انجام شده پنج درصد متعلق به تردد خودرو‌های سنگین بوده‌است و متوسط سرعت خودرو‌ها ۸۰ کیلومتر بر ساعت بوده است.

او گفت: در روز گذشته ۱۷ هزار و ۳۰۰ تخلف در جاده‌های استان ثبت شده است و بیش‌ترین تردد به ترتیب در محور‌های شیراز- مرودشت، مرودشت_ شیراز، شیراز_ کوار، شیراز_دشت ارژن، صفاشهر_آباده و صفاشهر_سعادت‌شهر اتفاق افتاده است.

او گفت: در محور شیراز- مرودشت ۵۲ هزار و ۷۹۶ تردد، مرودشت_ شیراز ۴۱ هزار و ۲۲۶ تردد، شیراز_ کوار ۲۵ هزار و ۷۲ تردد، شیراز_دشت ارژن ۲۷ هزار و ۲۴، صفاشهر_آباده ۱۹ هزار و ۶۲۰ تردد، صفاشهر_سعادت‌شهر ۲۱ هزار و ۵۲۱ تردد، شیراز_سروستان ۱۳ هزار و ۸۱۶ تردد و نورآباد_گچساران نیز ۱۲ هزار و ۳۶۹ تردد ثبت شده است.

او به حجم بالای ترافیک در ورودی‌های شیراز اشاره و گفت: در حال حاضر تمام محور‌های مواصلاتی باز و تردد بدون مشکل در جریان است.

احمدی با درخواست از مردم برای همکاری بیشتر با عوامل راهداری و پلیس راه گفت: این همکاری سبب می‌شود که تعطیلات نوروزی با حادثه کمتری سپری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت راه های فارس تردد نوروزی در جاده ها ثبت تخلفات جاده ای روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین

علیرضا معیری‌پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان خبر داد و گفت: میزان اضافه تناژ کشف شده از این خودرو‌ها ۳هزار و ۱۱۳ تن بوده است.

وی اضافه کرد:گشت‌های کنترل تخلفات اضافه تناژ در راه‌های استان با حضور کارشناسان معاونت حمل و نقل و با هماهنگی پلیس راه به طور مستمر در حال اجرا است و طی سال گذشته ۴۳۶ بازدید در همین زمینه از ناوگان حمل و نقل بار انجام شده است.

معیری‌پور ادامه داد: طی این مدت در بازرسی از ۴ هزار و ۱۵۲ خودروی حمل کالا، ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل بار اضافه بر ظرفیت مجاز توقیف و اعمال قانون شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: کشفیات اضافه تناژ ابتدا از طریق کارشناسان پلیس راه و گشت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با هدایت وسیله نقلیه به باسکول‌های نصب شده در پاسگاه‌های پلیس‌راه، سامانه توزین حین حرکت و یا باسکول‌های سیار شناسایی و با تکمیل فرم، متخلفان به معاونت حمل و نقل برای انجام امور اداری و برگزاری کمیسیون‌ها معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران