Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقی صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به تشکیل ستاد برنامه‌های نوروزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی در نوروز امسال برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی ادامه داد: اجرای برنامه‌های شادی آفرین توسط هنرمندان برجسته استان در نوروزگاه ها از اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ایام نوروز ۱۴۰۱ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای موسیقی مقامی، بازی‌های محلی تئاترهای خیابانی و شب‌های شعر طنز توسط هنرمندان، اجرای مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و اهدا کتاب به کودکان و نوجوانان در نوروزگاه های استان و اکران فیلم‌های نوروزی از اهم برنامه‌های این ایام خواهد بود.

صادقی بیان داشت: تبلیغات محیطی و رسانه‌ای با محوریت شعار قرن جدید قرن امید، همکاری با ستاد تسهیلات سفر شهرستان و گروه‌های جهادی در خصوص برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و اهدا کتاب جهت توزیع در نوروز گاه‌ها و مناطق محروم، اهدا کتاب به اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان به منظور توزیع در بین مسافران نوروزی از جمله اقدامات انجام گرفته در این ایام می‌باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی صدور مجوز چند اجرای موسیقی مقامی و هنرنمایی هنرمندان بنام استان در ایام نوروز به منظور ایجاد شور و نشاط در بین مردم و مسافران، برگزاری نمایشگاه‌های هنری در مجتمع‌ها و مراکز هنری، برگزاری پویش‌های فرهنگی، ادبی در فضای مجازی و پویش شعر خوانی در بین کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌ها نام برد.

وی در پایان بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بر اساس رنگ‌بندی شهرها و الزام به اقتضائات و دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرد.

کد خبر 5451903

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی بجنورد نوروز بوشهر نوروز ویروس کرونا کرمانشاه نوروز 1401 نیمه شعبان مسافران نوروزی عید نوروز بارش برف آمار کرونا اردوهای راهیان نور گردشگری خطبه های نماز جمعه سفرهای نوروزی فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز

به گزارش همشهری آنلاین همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به‌ ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲
صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 849145 برچسب‌ها نوروز هواپیما

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • وزیر ارشاددرگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی خراسان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • مرحوم قلی‌پور کیمیای فرهنگ و هنر ایران اسلامی بود