Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@03:52:02 GMT

امیرعبداللهیان ارتحال آیت‌الله ری شهری را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۳۳۷۷

امیرعبداللهیان ارتحال آیت‌الله ری شهری را تسلیت گفت

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امروز (سه‌شنبه) دوم فروردین ماه در پیامی ارتحال آیت‌الله محمد محمدی ری شهری را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

رحلت عالم ربانی و نستوه حضرت آیت الله محمد محمدی ری شهری نماینده ولی فقیه و تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام موجب تاثر عمیق اینجانب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن عالم ربانی در طول عمر شریف خود، در صف اول مبارزان انقلاب اسلامی و سنگرهای مختلف و مناصب حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون عضویت در مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصدی وزارت اطلاعات، دادستان کل کشور و نماینده ولی فقیه در بعثه مقام معظم رهبری و سرپرست‌ حجاج، تولیت آستان عبدالعظیم حسنی علیه السلام و تاسیس و مدیریت دانشگاه قرآن و حدیث نقش و حضوری فعال، موثر و دلسوزانه داشت. 

اینجانب فقدان اندوهبار آن خدمتگزار صدیق انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری، مراجع و علمای عظام، جامعه روحانیت و خانواده معزی ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

از درگاه خداوند غفور و رحیم برای آن مجاهد نستوه علو درجات و همجواری با علماء و صلحاء و برای بیت مکرم ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.

به گزارش فارس، آیت الله محمد محمدی نیک، معروف به آیت الله محمدی ری شهری از کارگزاران نظام جمهوری اسلامی و نماینده ولی فقیه و تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام بامداد امروز دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدی ری شهری پیام تسلیت آیت الله ری شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)