Web Analytics Made Easy - Statcounter

پشتیبانی از چند دستگاه واتساپ اکنون از نسخه بتا خارج شده است. ویژگی دستگاه‌های پیوندی یا چند دستگاهی همانطور که در بخش تنظیمات واتساپ نامیده می‌شود، تاکنون در حالت آزمایشی بود. کاربران برای آزمایش این ویژگی باید به برنامه بتا ملحق می‌شدند. جالب اینجاست که واتساپ قبلا فاش کرده بود که از زمانی که ویژگی بتا را معرفی کرده است شاهد افزایش دسترسی مردم به این سرویس به طور مستقیم از طریق مرورگر وب خود بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش indianexpress، ویژگی چند دستگاهی به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی در مورد اتصال به اینترنت در تلفن اصلی، از طریق واتساپ وب، به استثنای تلفن اصلی خود، در چهار دستگاه دیگر مانند لپ تاپ یا دسکتاپ خود به واتساپ دسترسی داشته باشند. به طور خلاصه، آن‌ها برای ادامه استفاده از واتساپ وب به تلفن اصلی خود وابسته نیستند. با این حال، اگر بیش از ۱۴ روز از تلفن خود استفاده نکنید، دستگاه‌های مرتبط قطع می‌شوند. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند به طور همزمان در مجموع از پنج دستگاه به واتساپ دسترسی داشته باشند.

نحوه فعالسازی عملکرد پشتیبانی چند دستگاه در واتساپ

web.whatsapp.com را در مرورگر دسکتاپ یا لپ تاپ باز کنید. به خاطر داشته باشید که واتساپ همچنین یک افزونه Code Verify را راه اندازی کرده است تا به کاربران امکان می‌دهد صحت کدی را که در حال اسکن هستند بررسی کنند.

در دستگاه اندرویدی، روی منوی سه نقطه ضربه بزنید و «Linked Devices» را به‌عنوان یک گزینه ببینید. در سیستم عامل آی او اس، «Linked Devices» در تنظیمات موجود است.

به Linked Devices بروید. از شما می‌خواهد یک کد را اسکن کنید. کد منعکس شده در web.whatsapp.com را اسکن کنید. مطمئن شوید که هم تلفن و هم لپ تاپ به اتصال اینترنت پایدار دسترسی دارند.

پس از اسکن کد، چند دقیقه طول می‌کشد و WhatsApp Web روی لپ تاپ یا دسکتاپ شما کار می‌کند. تفاوت اکنون این است که واتساپ می‌تواند به تنهایی و بدون اینکه به تلفن شما وابسته باشد، کار کند.

واتساپ همچنین اعلام کرد لحظه‌ای که تلفن خود را به دستگاه دیگری پیوند می‌دهید، دستگاه یک نسخه رمزگذاری‌شده سرتاسر تاریخچه پیام‌های اخیر شما را به دستگاهی که به تازگی پیوند داده‌اید ارسال می‌کند.

همه پیام‌ها به صورت محلی ذخیره می‌شوند. با این حال، همه پیام‌ها با واتساپ وب یا دسکتاپ همگام سازی نمی‌شوند. گاهی اوقات، واتساپ ممکن است به شما بگوید که برای مشاهده تاریخچه کامل پیام به تلفن خود بروید.

واتساپ همچنین صفحه پرسش‌های متداول را فهرست کرده است که مشخص می‌کند کدام ویژگی‌ها در ویژگی «Linked Devices» پشتیبانی نمی‌شوند.

اگر نمی‌توانید دستگاه‌های مرتبط شده را در دستگاه iOS یا Android خود ببینید، لطفاً مطمئن شوید که از فروشگاه مربوطه به آخرین نسخه برنامه را به‌روزرسانی کرده‌اید. پس از به روز رسانی واتس اپ را مجدداً راه اندازی کنید و ویژگی جدید باید منعکس شود.

بیشتر بخوانید

واتساپ قابلیت گوش دادن به ویس، خارج از چت را ارائه می کند

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واتساپ بتا واتساپ وب اپلیکیشن واتساپ قابلیت جدید واتساپ چند دستگاه لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد

وحید شمسایی پس از بازگشت تیم ملی فوتسال ایران از جام ملت‌های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را صد هزار مرتبه شکر؛ ما دو سال پیش در فینال به ژاپن باختیم و دو سال است ناراحت بودم که چرا نتوانستم جام قهرمانی را تقدیم کشورم کنم. ممنونم از مردم که دو سال من را تحمل کردند و امروز با جام آمدم. بچه‌ها، کادر مدیریتی و فدراسیون و کمیته فوتسال همه همراه بودند. سیزدهمین قهرمانی به نیت 13 رجب امیرالمومنین، قشنگ‌ترین هدیه‌ای است که من و بچه‌ها می‌توانستیم تقدیم کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد نقش خودش در این قهرمانی خاطر نشان کرد: من هیچ وقت نقش خودم را نه بالا می‌برم و نه پایین. ما همه یک تیم و کارگروه هستیم و هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد. من مسئولیت فنی را دارم؛ یک کادر مدیریتی هم داریم که فدراسیون و کمیته فوتسال هستند و یک بخش هم بازیکنان داخل زمین هستند که باید کار اجرایی کنند. خدا را شکر همه همراه بودیم و این قهرمانی را به مردم تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره بحث تمدید قراردادش و اینکه چقدر امیدوار است این بازیکنان در جام جهانی بدرخشند، گفت: پدیده‌های جدیدی مثل فرانسه، هلند، تاجیکستان و افغانستان به جام جهانی راه یافتند. این نشان می‌دهد که کسی نمی‌تواند بگوید من برنده یا بازنده‌ام. درباره قرادادم من و آقای کریمی مدیر تیم، دوست‌های صمیمی هستیم. من قبل از جام ملت‌ها هم می‌توانستم قرارداد ببندم، اما گفتم به مسابقات می‌روم و اگر قهرمان شدم قرارداد می‌بندم و اگر قهرمان نشدم به خانه می‌روم. الان با قهرمانی آمدم و باید بشینیم به یک جمع‌بندی برسیم. اعتبار همه ما وسط است و باید بهترین باشیم. اگر بهترین باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی کنیم. این هم در صورتی است که کارهای بزرگ پیش روی ما بگذارند، بازی‌های دوستانه و پشتیبانی، آن موقع می‌توانیم دنبال هدف‌های بزرگ باشیم.

شمسایی راجع به فاصله کم تیم‌ها در آسیا نیز تصریح کرد: هفت بازیکن افغانستان که در لیگ ایران بازی می‌کنند، این تیم مربی ایرانی هم دارد. خیلی خوشحالم که یک ایرانی این تیم را بالا آورد. در سطح دنیا هم همین است؛ قبلاً اسمی از مراکش می‌شنیدید؟ الان هفت گل به آرژانتین می‌زند و قهرمان آفریقا می‌شود. فرانسه هم 20 روز پیش برزیل را برده است. ژاپن قهرمان دوره قبل حذف شده است. این نشان می‌دهد پیشرفت در فوتسال بسیار زیاد است. ازبکستان بهترین مربی دنیا را آورده است. این دوره اکثر مربیان بزرگ دنیا در آسیا بودند. کار سختی است، کار سخت هم آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی را می‌طلبد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D
  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟