Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ امام جمعه شیراز گفت: از شعار رهبر معظم انقلاب استفاده و مرکزیت علمی و کار مبتنی بر دانش در شهر شیراز و استان فارس انجام شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم‌از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز در دیدار نوروزی با جمعی از مسئولان استانی و شهر شیراز با تبریک‌ سال جدید و اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اظهارداشت: رهبر انقلاب دانش‌بنیان بودن و اشتغالزایی را به عنوان دو ویژگی‌ در شعار امسال برای تولید بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان فارس از حیث هوش و توانمندی در سطح کشور و دنیا مطرح است، گفت: از این جهت ظرفیت کار دانش‌بنیان در استان فارس یک ظرفیت استثنایی است که باید از سمت مسئولان حمایت شود.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه اگر همه دست به دست هم دهیم جوانان ما این ظرفیت را دارند که حرکت خوبی در زمینه‌ فعالیت‌های دانش بنیان آغاز کنند، افزود: گردشگری می‌تواند زمینه‌ساز تحول در استان فارس و صادرات فرهنگ دینی و انقلاب اسلامی باشد.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه شیراز می‌تواند مبدا تحول فکری در کشور و جهان شود، بیان کرد: لطافت بیان در کنار ظرفیت‌های علمی این شهر سبب شده که
همیشه ادب و هنر سوغات شیراز باشد
بنابراین برای شهر دانش‌بنیان و شهر اشتغال‌زا نیز باید فکر کنیم.

وی با تاکید بر حمایت ملی از طریق نمایندگان مجلس تصریح کرد: نکته مهم این است که در کنار پیگیری برای حمایت ملی آنچه در شهر و استان باید انجام گیرد، اجرا شود و معطل نماند

امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه نگاه ما به شیراز نگاهی نیست که فقط مردم تامین باشند، گفت: هر چند مردم متوجه مسائل خود هستند و باید رشد در این زمینه هم باشد اما استان فارس استان برخورداری است و باید گلیم خود را از آب بیرون بکشد و باید برای کشور و برای جهان اسلام یک نقطه اتکا، خدمت و پیشرفت باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شیراز به ویژه در پزشکی افزود: از شعار رهبر معظم انقلاب استفاده و مرکزیت علمی و کار مبتنی بر دانش در این شهر و استان انجام شود.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه توانمندی‌های بسیار زیادی در شیراز و استان فارس وجود دارد، افزود: جهت گیری در راستای دانش بنیان بودن کار و تولید که رهبر معظم انقلاب فرمودند به همه برای حرکت و فعالیت خوب کمک می‌دهد تا از این توانمندی‌ها استفاده شود.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور: برای تحقق شعار سال «مقابله با قاچاق» را تشدید می‌کنیم/ افزایش 50 درصدی کشفیات مشروبات الکلیسپاه پلدختر برای تحقق شعار سال مسئله تولید و اشتغال آفرینی را به صورت جدی پیگیری می‌کندشعار سال 1401 نگرش هدفمند در تولید اقتصاد محور است

وی با بیان اینکه نگاه به شیراز باید نگاه به یک مرکز فرهنگی باشد، بیان کرد: این نگاه سبب می‌شود همه کشور و همه جهان اسلام متاثر از شیراز شوند فقط باید حرکت کنید و نشان دهید از شیراز هستید تا بقیه جمع شوند.

امام جمعه شیراز در پایان گفت: امسال مجموعه‌های استان فارس و شیراز در راستای توسعه و پیشرفت دینی و اسلامی قدم‌های خوبی برخواهند داشت.

انتهای پیام/424/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب امام جمعه شیراز استان فارس دانش بنیان شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم حضور یافت و با اهدای گل به کارکنان این فرماندهی حمایت و قدردانی خود را از اقدام پلیس در اجرای طرح نور عفاف و حجاب اعلام کرد.

وی در این مراسم با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به کارکنان فرماندهی انتظامی استان، لباس پلیس را لباس امنیت و آرامش دانست و گفت: حفظ امنیت در ابعاد مختلف در صدر وظایف و مسئولیت‌های نظامی اسلامی است و پلیس یکی از بازوان تأمین این هدف است.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم ورود پلیس به موضوع عفاف و حجاب را در راستای حفظ امنیت مردم به ویژه بانوان ارزیابی کرد و گفت: فراجا با توجه به مأموریت ذاتی خود طرح نور عفاف و حجاب را اجرایی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی عفاف و حجاب را مسئولیتی همگانی دانست و با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به مبانی اعتقادی مردم از طریق ترویج بی حجابی گفت: یکی از وظایف مهم فرماندهی انتظامی این است که جریان‌های انحرافی و خطرناک این حوزه را با کار هوشمندانه اطلاعاتی و امنیتی، شناسایی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب