Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:24:30 GMT

حضور نیروی انتظامی در مرز‌ها

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۳۸۳۲

حضور نیروی انتظامی در مرز‌ها

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور در بازدید از یگان‌های انتظامی و مرزبانی گیلان گفت: نیرو‌های انتظامی و مرزبانی در ایام مختلف سال بویژه ایام نوروز در سراسر کشور حضوری مقتدر دارند تا مردم در این ایام در آرامش کامل باشند.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، نیرو‌های انتظامی و مرزبانی ناجا جمهوری اسلامی ایران به اختیار خود در روز‌های تعطیل سال در نقاط حساس و مرزی کشور حضور پیدا می‌کنند تا خطری مردم را تهدید نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور نیرو‌های انتظامی و مرزبانی در جاده و مرز داوطلبانه بوده و نمادی از ایثار و از خود گذشتگی است.

تصویب ساختار جامع نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یکی از اقدامات مهم ناجا در سال ۱۴۰۰ است که این مهم با حکمت، درائت و آگاهی مقام معظم رهبری تحقق یافت.

این اقدام رهبری، نیرو‌های مسلح کشور به ویژه نیروی انتظامی را از گزند انواع آسیب ها، نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان نظام و انقلاب مصون نگه می‌دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزبانی ناجا نیروی انتظامی انتظامی و مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟

یک نماینده از افزایش تعداد ایست‌های بازرسی در تهران خبر داد، مشابه اتفاقی که در خیابان‌های تهران در دهه شصت رخ داده بود.   به گزارش شرق، نیروی انتظامی در حال انجام وظیفه است و بزرگ کردن این قضیه اتفاق خوبی نیست. این‌ها فرزندان نظم و امنیت جامعه ما هستند و اگر جلو کارشان بایستیم چه کار کنند؟ اختیارات قانونی را نمی‌توان از نیروی انتظامی گرفت.   او افزود: لایحه حجاب در کمیسیون خاص خود در حال پیگیریست. من در جریان جزئیات آن نیستم و اعضا کمیسیون باید درباره آن صحبت کنند.   شریعتی درباره نقش دولت در افزایش ایست‌های بازرسی و گشت ارشاد گفت: این موضوعات وظیفه عادی نیروی انتظامی است و از گذشته این وظایف را بر دوش داشته است. هریک از ما در هر کجا قرار گرفتیم، از خبرنگار تا نماینده مجلس و نیروی انتظامی، یک سری وظایف قانونی داریم که باید به آن عمل کنیم. این انتظار هست که همه در هر قشر و موقعیت خود رفتار‌های قانونی انجام دهند. اگر قانونی رفتار کنیم، نیروی انتظامی هم با برخورد نمی‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن دشمن می خواهد از خاکریز حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند توصیه ویژه عباس عبدی به مسئولان : حتما فیلم این مناظره درباره حجاب و ۳۰۰۰ هزار نظر پای آن را ببینید! لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • حضور نیروی نظامی در دانشگاه و سرکوب دانشجویان پذیرفتنی نیست | رفتار آمریکا با دانشجویان معترض شرم‌آور است