Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@15:30:19 GMT

تست کرونا برای مسافران ورودی به فرودگاه امام رایگان شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۴۴۴۱

تست کرونا برای مسافران ورودی به فرودگاه امام رایگان شد

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: در پی مذاکره وزرای راه و بهداشت، تست pcr کووید ۱۹ برای مسافران ورودی به فرودگاه امام تا پایان سفرهای نوروزی رایگان انجام می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) محمد مهدی کربلایی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از اقدامات ویژه این شرکت به‌منظور تسهیل در پذیرش و اعزام مسافر در جهت افزایش رضایتمندی مسافران در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با مذاکرات انجام گرفته و تماس وزیر راه و شهر سازی با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، افزایش ظرفیت زیرساخت و نیروی انسانی در پایگاه بهداشت مرزی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) میسر شد و تعداد نیروی انسانی متخصص در این پایگاه تقریباً دو برابر افزایش پیدا کرده‌است.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) افزود: با مساعدت وزیر بهداشت انجام تست pcr کووید ۱۹ برای مسافران ورودی که به تشخیص کارشناسان نیاز به انجام تست وجود دارد نیز تا پایان سفرهای نوروزی، نیمه فروردین در پایگاه بهداشت مرزی به صورت رایگان انجام می‌پذیرد.

پیش از این به‌منظور انجام تست pcr هزینه و تعرفه مصوب آن از مسافران دریافت می‌شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج

رستگار خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی سلامت در ترویج فرهنگ بهداشت ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه پسرانه سهند ۱، منطقه محروم کانی کوزله سنندج در یک اردوی ۲ روزه ویزیت و غربالگری شدند.

وی گفت: با انجام غربالگری و تشکیل پرونده، دانش‌آموزان نیازمند برای اقدامات تخصصی‌تر دندانپزشکی به صورت رایگان در کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خدمات دندانپزشکی دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: در پی معاینه و غربالگری این دانش‌آموزان، آموزش بهداشت دهان و دندان، روش صحیح مسواک زدن به صورت آموزش با مولاژ و پرسش و پاسخ در بحث تغذیه سالم صورت گرفت.

خسروی افزود: این برنامه با پشتیبانی «لبخند احسان» بنیاد برکت انجام شد.

کد خبر 6088759

دیگر خبرها

  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز