Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریادار امیر حبیب الله سیاری روز سه شنبه در جریان سفر خود به خوزستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طی بازدید امروز از یادمان‌های دفاع مقدس در خرمشهر شاهد استقبال بسیار خوب مردم برای بازدید از یادمان‌ها و آشنایی با ارزش‌های دفاع مقدس و عملیات‌های دوران دفاع مقدس بودم.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب مسافران و مردم از یادمان‌های شهدا افزود: خوشبختانه امسال مردم در کنار سفر با کاروان‌های راهیان نور به صورت خانوادگی و با خودروهای شخصی در یادمان ها حضور یافتند تا با تلاش‌های رزمندگان آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: تمهیدات لازم برای حضور گسترده مردم در یادمان‌ها فراهم شده است تا مردم بتوانند از یادمان ها بازدید کنند.

وی افزود: متاسفانه به دلیل کرونا در ۲ سال گذشته سفرکاروان های راهیان نور بسیار کم رنگ شد اما امسال به دلیل رفع منع ترددها سفر به این مناطق بسیار افزایش داشته است.

دریادار سیاری بیان‌کرد: در بین بازدید کنندگان از یادمان ها جوان ها حضور خوبی دارند و با علاقه از یادمان های شهدا بازدید و از عملیات های دوران جنگ اطلاعات کسب می کنند .

وی با تاکید بر اهمیت انتقال ارزش های هشت سال جنگ تحمیلی به جوانان ادامه داد: اگر غفلت شود و این ارزش ها و باورهای آن دوران به جوانان منتقل نشود تمام تلاش و از خودگذشتگی ایثارگران و شهیدان مغفول می ماند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: جوانان باید مطلع شوند دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی با وجود حامیان زیاد نتوانست پیروز شود و شهیدان و ایثارگران با ایمان قوی اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران کم شود.

دریادار سیاری امروز در سفر به خوزستان از یامان آب تیمور در مسیر اهواز به خرمشهر، یادمان شهدای القمه و یادمان شلمچه و پایگاه دریایی خرمشهر بازدید کرد.

برچسب‌ها امیر سیاری دفاع مقدس خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امیر سیاری دفاع مقدس خوزستان امیر سیاری دفاع مقدس خوزستان یادمان ها دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۴۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا