Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهناز مدیران روز سه شنبه با تشریح اقدامات زیست محیطی شهرستان ملارد در سال ۱‪ گفت : تعداد ۱۵۴۴ مورد گشت و پایش زیست محیطی در سطح شهرستان توسط کارشناسان و یگان حفاظت این اداره طی سال ۱۴۰۰ انجام شده است. 

وی افزود: این پایش‌ها منجر به شناسایی ۵۱ واحد جدید، صدور ۲۱۰ اخطاریه برای واحدهای متخلف و پلمب یک واحد آلاینده و غیر مجاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران به وجود قطب‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در این شهرستان اشاره کرد و گفت : با افزایش روز افزون جمعیت در منطقه لزوم نظارت و اهمیت بیشتری به موضوعات محیط زیستی می طلبد.

وی افزود: تعداد ۸۴ مورد خوداظهاری ارائه شده از سوی واحدهای مشمول خوداظهاری و ۳۹ مورد نمونه برداری از خروجی سیستم تصفیه فاضلاب واحدهای تولیدی، صنعتی وخدماتی وآب های سطحی و همچنین نمونه برداری پسماندها، از دیگر این اقدامات بود.

مدیریان گفت: با توجه به اینکه شهرک های صنعتی به عنوان نماد اقتصاد و رونق تولید ملی هستند که با هدف ساماندهی صنایع ایجاد شده اند، رسیدگی و بهبود وضعیت زیست محیطی شهرک صنعتی صفادشت به عنوان یکی از پتانسیل های ویژه این شهرستان در بخش صنعت و توسعه، طی سال ۱۴۰۰ در دستور کار محیط زیست بوده و با توجه به اینکه در حال حاضر شهرک صنعتی صفادشت فاقد تصفیه خانه فاضلاب مرکزی است، پیگیری تجهیز این شهرک به تصفیه خانه فاضلاب مرکزی از اولویت های سال ۱۴۰۱ خواهد بود.


وی اضافه کرد: کلیه واحدهای صنعتی که فعالیت تولیدی آنها منجر به تولید فاضلاب می شود، ملزم به مدیریت پساب های خروجی و استاندارد سازی آن مطابق با استانداردهای ملاک عمل محیط زیست هستند و در این راستا درسال ۱۴۰۰ تعداد ۱۰ مورد بهره برداری سیستم تصفیه فاضلاب درشهرستان صورت پذیرفته است.

برچسب‌ها تصفیه خانه ایرنا استان تهران ملارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصفیه خانه ایرنا استان تهران تصفیه خانه ایرنا استان تهران ملارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس آباد به آتش نشانی این محدوده اطلاع داده شد که درپی آن چندین دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به محل اعزام شدند. همچنین با توجه به اینکه این محدوده از خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران قرار دارد، یک ایستگاه کمکی به همراه تجهیزات نیز از تهران به این محل اعزام شد.

درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده به‌طوریکه تا شعاع چندکیلومتری از محل وقوع نیز قابل رویت است. در حال حاضر عوامل آتش‌نشانی در حال عملیات اطفاء حریق در این محل هستند و گزارش و اخبار بیشتری از جزئیات این حادثه اعلام نشده است.

جزئیات بیشتر از این حادثه و خسارات آن پس از پیگیری از مسئولان رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد