Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:51:34 GMT

سفرهای جاده ای ۳۸ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۵۱۳۲

سفرهای جاده ای ۳۸ درصد افزایش یافت

سردار قاسم رضایی روز سه شنبه در تبریز گفت: از ابتدای طرح نوروزی امسال که از ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز شده است، تا پایان روز اول فروردین، بیش از ۱۲ میلیون تردد بین جاده ای توسط دوربین های تردد شمار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ثبت شده است .
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در ۶ روز نخست طرح سفرهای نوروزی، ۸ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۲۴۱ تردد بین استانی ثبت شده بود که مقایسه این رقم با ترددهای امسال که ۱۲ میلیون و ۱۲ هزار و ۴۲۲ تردد بوده است حاکی از رشد ۳۸ درصدی ترددهای بین استانی در نوروز امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رضایی در خصوص سوانح رانندگی مسافرت‌های نوروزی در کشور هم گفت: متاسفانه از زمان اجرای طرح نوروزی تا صبح امروز ۲ فروردین ماه، ۱۸۷ فقره تصادف فوتی در کشور رخ داده که منجر به مرگ ۲۴۷ تن شده است.

وی گفت: از این تعداد ۳۳ نفر در شهرها و ۲۱۴ نفر در جاده‌ها جان خود را از دست دادند.

سردار عبدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی نیز گفت: تمهیدات قابل توجهی اندیشیده شده و تمامی جاده‌های حادثه خیز تحت رصد پلیس است و به لحاظ تامین امنیت نیز نیروها در جاده‌ها حضور فعال دارند.

برچسب‌ها سفرهای داخلی ناجا نوروز تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سفرهای داخلی ناجا نوروز سفرهای داخلی ناجا نوروز تصادفات جاده ای جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی افزود: بارش‌ها از روز سه‌شنبه با نفوذ یک سامانه بارشی از غرب از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت احتمال وقوع تگرگ در نقاط مستعد وجود دارد که برای جلوگیری از خسارت به مزارع و محصولات کشاورزی نیازمند اقدامات پیشگیرانه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از نظر دما نیز برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی یادآور شد: بلداجی با چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه استان گزارش و دما در شهرکرد پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900500

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته