Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:54:46 GMT

فرودگاه جیزان هدف حمله یمنی ها قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۵۳۹۶

فرودگاه جیزان هدف حمله یمنی ها قرار گرفت

به گزارش سه شنبه شب ایرنا از شبکه العربیه عربستان، ائتلاف متجاوزان به یمن اعلام کرد که این حمله با یک فروند موشک بالستیک انجام شده است و سامانه دفاعی عربستان این موشک را منهدم کرده است.

کاربران در فضای مجازی نیز از هدف قرار گرفتن فرودگاه نظامی جیزان در منطقه جازان عربستان در جنوب غرب این کشور خبردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای یمنی روز یکشنبه نیز طی عملیاتی تأسیسات شرکت آرامکو در جده و اهداف حیاتی در جیزان را با تعدادی موشک بالستیک و کروز از نوع قدس ۲ هدف قرار دادند.

سخنگوی نیروهای سملح یمن پس از این عملیات اعلام کرد که این عملیات با موفقیت انجام شد و به اهداف خود دست یافت.

سرتیپ یحیی سریع اضافه کرد: نیروهای مسلح بار دیگر به دشمن سعودی هشدار می دهد که ضربات سنگین خود را براساس بانک اهداف ویژه عملیات درهم شکستن محاصره آغاز کرده است.

وی افزود: نیروهای مسلح یمن در گسترش دایره اهداف خود در مرحله آینده هیچ تردیدی به خود راه نمی دهد.

عربستان به همراه امارات و بحرین و با کمک آمریکا و رژیم صهیونیستی در ششم فروردین سال ۱۳۹۴ ائتلافی را برای حمله به یمن تشکیل داد و تلاش کرد که عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری این کشور را به قدرت بازگرداند، اما در هفت ساله گذشته و با وجود حملات همه جانبه و محاصره زمینی، دریایی و هوایی یمن به هیچ ‌یک از اهداف تجاوزکارانه خود دست نیافته است.

این ائتلاف به مرور و به دلیل شکست‌های گسترده از نیروهای مردمی یمن، به سوی فروپاشی سوق پیدا کرده و اکنون تنها عربستان و امارات با همراهی آمریکا علیه مردم یمن می‌جنگند.

برچسب‌ها جنگ یمن یمن موشک بالستیک رژیم صهیونیستی یحیی سریع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ یمن یمن موشک بالستیک جنگ یمن یمن موشک بالستیک رژیم صهیونیستی یحیی سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی کانتینری در دریای سرخ با چند موشک هدف قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، شرکت امنیت دریایی امبری انگلیس اعلام کرد که یک کشتی کانتینری با پرچم مالت، از جیبوتی به مقصد جده عربستان، در دریای سرخ هدف حمله حداقل سه موشک قرار گرفته است.

امبری با هشدار به کشتی‌های عبوری از دریایی سرخ اعلام کرد که دلیل هدف گرفته‌شدن این کشتی، روابط تجاری اپراتور آن با اسراییل بوده است.

ارتش ملی یمن با هدف اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی به منظور برقراری آتش‌بس در نوار غزه و خروج اشغالگران از این باریکه، شروع به هدف قرار دادن کشتی‌های وابسته یا متعلق به اسراییل در دریای سرخ و خلیج عدن اقدام و تاکید کرده است مادامی که آتش‌بس برقرار نشود، به حمله‌های خود ادامه خواهد داد. در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، تاکنون بیش از ۳۴ هزار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

کد خبر 6092124

دیگر خبرها

  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • ببینید | اولین تصاویر از مرحل آماده کردن موشک‌های سپاه برای حمله به اسرائیل؛ نوشته‌های خاص بر روی موشک‌ها
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • سوخت موشک ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل چه بود؟
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • کشتی کانتینری در دریای سرخ با چند موشک هدف قرار گرفت
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه