Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،  «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن شامگاه امروز سه‌شنبه تأکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی باید شاهد غافلگیریهای بی‌سابقه باشد.

شبکه خبری المیادین به نقل از العاطفی گزارش داد، این غافلگیریها، موازنه قوا را تغییر خواهد داد و باعث وحشت کشورهای ائتلاف متجاوز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: «هشتمین سال ایستادگی، سال طوفانهای یمن و دستاوردهای تسلیحاتی، راهبردی پیشرفته‌تر، قدرتمندتر و بازدارنده‌تر در برابر ائتلاف و حامیانش خواهد بود».

منظور وزیر دفاع دولت نجات ملی، سلسله عملیاتهای ارتش یمن تحت عنوان «طوفان یمن» است که در عمق عربستان سعودی و امارات انجام شد و خسارات سنگینی به این کشورها وارد کرد.

این وزیر یمنی تصریح کرد، اگر کشورهای متجاوز به جنایات خود ادامه دهند، به جز خسارت چیزی عایدشان نخواهد شد و «آنچه در آینده صورت خواهد گرفت از نظر شکل و مضمون، متفاوت خواهد بود».

العاطفی خاطر نشان کرد، قدرت موشکی یمن، امروز از نظر توسعه و روزآمد بودن، در جایگاه بالایی قرار دارد و از نظر بُرد، دقت و اثرگذاری نیز به سمت پیشرفته شدن در حرکت بوده و مجهز به سیستمهای هوشمندی است که پدافندهای مختلف نیز قادر به رهگیری آن نیست.

وی درباره پهپادهای یمن هم گفت که با تجربه و توانمندیهای بومی، روزآمد خواهد شد و قادر خواهد بود که مأموریتهای ژئوپلتیک خود را انجام دهد.

 سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، شامگاه یکشنبه گذشته جزئیات مربوط به عملیات گسترده نیروهای این کشور علیه عربستان سعودی را اعلام کرد و گفت: نیروهای مسلح یمن، مرحله سوم از عملیات دوم شکست محاصره را اعلام می‌کند؛ عملیاتی که شرکت آرامکو در جده و اهداف مهمی در جیزان را هدف قرار داد(

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: دولت نجات ملی یمن یمن ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم  در یادداشتی در صفحه مجازی خود از آزمون سراسری به عنوان رقابت علمی در کمال امنیت و آرامش یاد کرد و نوشت: حسب وظیفه از ریاست و هیات رئیسه سازمان سنجش، استانداران، رؤسای حوزه‌های امتحانی، تمام مجریان و حافظان امنیت کنکور صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پُرشور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • وجود ۴۷۵ نقطه پرتصادف در جاده های کشور
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم