Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگاه های سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی پس از عملیات استشهادی و غافلگیرانه در بئرالسبع در شوک فرو رفتند و این اقدام را تهدیدی برای امنیت شهروندان دانستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  این عملیات بنا به اعتراف رسانه های صهیونیستی چنان غافلگیرانه بود که مسئولان سیاسی و امنیتی این رژیم را در شوک فرو برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از این عملیات در توئیتی اعلام کرد که با مشت آهنین با عاملان و حامیان آن برخورد می کند.   وی افزود: افرادی را که این عملیات را تسهیل کرده اند، دنبال و دستگیر می کنیم.   کوبی شبتای از مسئولان پلیس رژیم صهیونیستی نیز گفت: عملیات وحشتناکی بود و از مدتها چنین عملیاتی را با این تعداد کشته و زخمی ندیده بودیم.   وی افزود: این عملیات هشت دقیقه طول کشیده و از ترس عملیات های مشابه دستور افزایش تدابیر امنیتی در همه مناطق داده ایم.   واکنش ها در میان صهیونیست ها نیز متفاوت بود گروهی از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی با محکوم کردن این عملیات خواستار سختگیری و فشار بیشتر بر فلسطینیان کرانه باختری شدند.   گروهی دیگر نیز بر ناکامی دستگاه های امنیتی این رژیم در ارزیابی اوضاع و حفظ امنیت شهرک نشین ها تاکید کردند.   رسانه های عبری زبان و فعالان رسانه ای نیز از ناکامی دستگاه های امنیتی و شوک آور بودن این عملیات سخن گفتند.   برهمین اساس شبکه تلویزیونی "کان" اعلام کرد که مجری این عملیات پس از آزادی از زندان زیر نظر سازمان امنیت داخلی بوده است ولی موفق شده است که این عملیات را انجام دهد.   امیربار شالوم از روزنامه نگاران صهیونیست نیز نوشت: عملیات بئرالسبع برای پلیس یک کابوس بود که در واقعیت اتفاق افتاد.   مندی ریزل دیگر فعال رسانه ای اسرائیلی نوشت: این خطرناکترین عملیات در ۳۰ سال گذشته است که توسط یک فلسطینی در کرانه باختری انجام می شود و بسیار شبیه حمله به ایستگاه اتوبوس در سال ۱۹۹۱ است.   پس از این عملیات، صهیونیست های خشمگین در بئرالسبع با سنگ به خودروهای فلسطینی ها حمله ور شدند.   شماری از شهرک نشین ها نیزبا فریاد برسر رئیس پلیس رژیم صهیونیستی وی را ننگ این رژیم دانستند.   صدها شهرک نشین خشمگین نیز با تجمع در محل عملیات استشهادی با شعارهایی خواستار استعفای کابینه این رژیم شدند.   نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی نیز منزل مجری این عملیات استشهادی را مورد هجوم و محاصره قرار دادند.   این عملیات درحالی انجام می شود که چندی پیش "ایتمار بن غفیر" عضو تندور پارلمان رژیم صهیونیستی اقدام به تشکیل واحدی مسلح به نام "بارئیل" به منظور پیگرد فلسطینی های ساکن منطقه النقب کرده بود.   هدف از تشکیل این یگان، تحت فشار قرار دادن فلسطینیان ساکن این منطقه برای ترک محل زندگی خود و تهدید آن ها به منظور پیگیری نکردن حقوق آبا و اجدادی خود است.   روز سه شنبه یک شهروند فلسطینی به نام محمد غالب ابوالقیعان با حمله به شهرک نشینان صهیونیست در شهر بئرالسبع چهارنفر از آن ها را کشت و شماری را زخمی کرد.   وی پس از این عملیات با شلیک یک شهرک نشین دیگر به شهادت رسید.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی شهرک نشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی

به گزارش جام جم آنلاین، خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره از پرواز یک فروند هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین بر فراز شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر داد.

رسانه های فلسطینی هم اعلام کردند که نظامیان یگان ویژه ارتش اشغالگر به شهرک قباطیه در جنوب جنین یورش بردند.نظامیان اشغالگر به شهر السموع در جنوب الخلیل نیز حمله کردند.

در خبری دیگر، رسانه های فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست از ورود ده‌ها جوان به مسجد الاقصی برای اقامه نماز صبح جلوگیری کردند.

نظامیان اشغالگر همچنین یک بانوی فلسطینی ۳۳ ساله را پس از یورش به خانه وی در اردوگاه جلزون در شمال رام الله در کرانه باختری دستگیر کردند.

این تحولات در حالی است که رزمندگان مقاومت در جریان یورش نظامیان اشغالگر به مناطق شرقی نابلس به سوی آنها تیراندازی کردند. همچنین جوانان فلسطینی، نظامیان صهیونیست را با مواد منفجره دست ساز در مجاورت اردوگاه بلاطه در شرق شهر نابلس هدف قرار دادند و آنها را به عقب‌نشینی مجبور کردند.

دیگر خبرها

  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری
  • بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی