Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمدگلفشان،رئس جوانان هلال احمر کشور در سفر به قم گفت: یکی از مجموعه‌های فعال در ستاد تسهیلات و خدمات سفر در سطح کشور، جمعیت هلال احمر است و سازمان جوانان این جمعیت، اقدام‌های خوبی را حول محور سلامت، ایمنی و نشاط اجتماعی در استان‌های مختلف برنامه ریزی و در دست اجرا دارد.

او از قم به عنوان یکی از استان‌های راهبردی یاد کرد و گفت: با توجه به حوادث جاده‌ای و ترافیکی این ایام، نقش اکیپ‌های امداد و نجات هلال احمر بسیار مهم و تعیین کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلفشان با اشاره به بازدید شماری از مسئولان جمعیت هلال احمر کشور از شهرستان‌های کهک و جعفریه و شهر‌های سلفچگان و دستجرد قم می گوید: در شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه قم نیز جمعیت جوانان هلال احمر با امکانات و زیرساخت‌های موجود مشغول فعالیت و خدمات رسانی هستند.

او با بیان این که یکی از شعار‌های محوری امسال جمعیت هلال احمر ایران «مواظب کودکانمان باشیم» است تصریح کرد: در همین راستا مشاوره و محتوا‌های آموزشی برای بهبود فرهنگ ترافیکی و توصیه‌ها و تذکرات لازم به مسافران داده می‌شود.

گلفشان با اشاره به برپایی خیمه‌های نماز در طول مسیر‌های مواصلاتی گفت: در این خیمه‌ها امکانات و لوازم مربوط به اقامه نماز به مسافران و گردشگران ارائه می‌شود.

رئیس جوانان هلال احمر ایران همچنین با اشاره به طرح رفیق خوشبخت ما، برگرفته از تعبیر رهبر معظم انقلاب در رابطه با سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: این طرح طی دو سال گذشته توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران با هدف معرفی جایگاه و شخصیت سردار حاج قاسم سلیمانی در بین جوانان و نوجوانان کشور در حال انجام است.

او با اشاره به همکاری جمعیت هلال احمر کشور با پویش «هواداریم» به مناسبت نیمه شعبان و سالروز میلاد نورانی حضرت ولی عصر (عج)گفت: در قالب این طرح ۳۱۳ اکیپ در سراسر کشور با هدف ایجاد ارتباط قلبی بین کار‌های انسان دوستانه با امام زمان در حال انجام است و توفیق‌های زیادی تاکنون به‌دست آورده است.

گلفشان گفت: یکی از اقدام‌های دیگر که توسط جمعیت هلال احمر قم در نوروز سال جدید عملیاتی شده، تیم‌های سیار دوچرخه سواری برای امدادرسانی و پاسخ‌گویی به مسافران و گردشگران نوروزی در محل‌های اسکان و سایر نقاط پرتردد شهری است که یک اقدام قابل ملاحظه است.

رئیس جوانان هلال احمر ایران می گوید: اهمیت قم برای جمعیت هلال احمر کشور به دلیل ویژگی‌های خاص حاکم بر این استان بسیار زیاد است و علاوه بر حمایت‌های ملی، از دستگاه‌های استانی نیز انتظار حمایت می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر نوروز 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل به پایگاه جمعیت هلال احمر شهید کریمیان طاهری کاشان اعلام شد.

محمدنوید متقی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

او گفت: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد