Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:24:23 GMT

دوچرخه سواران هلال احمر در نقاط پرتردد قم مستقر شدند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۵۴۸۵

دوچرخه سواران هلال احمر در نقاط پرتردد قم مستقر شدند

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا از کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر قم، محمدگلفشان در سفر به قم و در گفت‌وگویی اظهار داشت: یکی از مجموعه‌های فعال در ستاد تسهیلات و خدمات سفر در سطح کشور، جمعیت هلال احمر است و سازمان جوانان این جمعیت، اقدام‌های خوبی را حول محور سلامت، ایمنی و نشاط اجتماعی در استان های مختلف برنامه ریزی و در دست اجرا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جوانان هلال احمر کشور از قم به عنوان یکی از استان‌های راهبردی یاد کرد و گفت: با توجه به حوادث جاده‌ای و ترافیکی این ایام، نقش اکیپ‌های امداد و نجات هلال احمر بسیار مهم و تعیین کننده است.

گلفشان با اشاره به بازدید شماری از مسئولان جمعیت هلال احمر کشور از شهرستان‌های کهک و جعفریه و شهرهای سلفچگان و دستجرد قم تاکید کرد: در شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه قم نیز جمعیت جوانان هلال احمر با امکانات و زیرساخت‌های موجود مشغول فعالیت و خدمات رسانی هستند.

وی با بیان اینکه یکی از شعارهای محوری امسال جمعیت هلال احمر ایران «مواظب کودکانمان باشیم» است تصریح کرد: در همین راستا مشاوره و محتواهای آموزشی برای بهبود فرهنگ ترافیکی و توصیه ها و تذکرات لازم به مسافران داده می‌شود.

گلفشان با اشاره به برپایی خیمه های نماز در طول مسیرهای مواصلاتی گفت: در این خیمه‌ها امکانات و لوازم مربوط به اقامه نماز به مسافران و گردشگران ارائه می‌شود.

رییس جوانان هلال احمر ایران همچنین با اشاره به طرح رفیق خوشبخت ما، برگرفته از تعبیر رهبر معظم انقلاب در رابطه با سردار حاج قاسم سلیمانی یادآور شد: این طرح طی دو سال گذشته توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران با هدف معرفی جایگاه و شخصیت سردار حاج قاسم سلیمانی در بین جوانان و نوجوانان کشور در حال انجام است.

وی با اشاره به همکاری جمعیت هلال احمر کشور با پویش «هواداریم» به مناسبت نیمه شعبان و سالروز میلاد نورانی حضرت ولی عصر(عج) عنوان کرد: در قالب این طرح ۳۱۳ اکیپ در سراسر کشور با هدف ایجاد ارتباط قلبی بین کارهای انسان دوستانه با امام زمان در حال انجام است و توفیق‌های زیادی تاکنون به‌دست آورده است.

گلفشان بیان داشت: یکی از اقدام‌های دیگر که توسط جمعیت هلال احمر قم در نوروز سال جدید عملیاتی شده، تیم‌های سیار دوچرخه سواری برای امدادرسانی و پاسخ‌گویی به مسافران و گردشگران نوروزی در محل‌های اسکان و سایر نقاط پرتردد شهری است که یک اقدام قابل ملاحظه است.

رییس جوانان هلال احمر ایران افزود: اهمیت قم برای جمعیت هلال احمر کشور به دلیل ویژگی‌های خاص حاکم بر این استان بسیار زیاد است و علاوه بر حمایت‌های ملی، از دستگاه‌های استانی نیز انتظار حمایت می‌رود.

برچسب‌ها نوروز 1401 قم سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوروز 1401 قم سازمان امداد و نجات هلال احمر نوروز 1401 قم سازمان امداد و نجات هلال احمر جوانان هلال احمر جمعیت هلال احمر هلال احمر ایران هلال احمر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین گفت: محور انارک به زواره که در دو روز گذشته بر اثر سیلاب مسدود شده بود امروز پس تلاش‌های چندین ساعته بازگشایی شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: پیرو اطلاع مرکز Eoc جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ساعت ۱۱:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت و اعلام مسدودی پل سنگی در محور انارک نائین به زواره اردستان، بلافاصله ۳ تیم به استعداد یک دستگاه کامیون لجن‌کش و ۲ دستگاه خودرو و ۸ نفر نیروی عملیاتی جهت تخلیه سیلابی که مسیر را مسدود کرده بود اعزام شد.

وی ادامه داد: در این عملیات نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان نائین جهت بازگشایی محور انارک به زواره که بیش از ۲۴ ساعت به طول انجامید تلاش کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین افزود: خوشبختانه محور زواره به انارک ساعت ۱۳ امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با همکاری نیروهای راهداری، هلال احمر و پلیس راه شهرستان نائین بازگشایی شد.

کد خبر 750889

دیگر خبرها

  • نشست خبری رئیس جمعیت هلال احمر
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • ۱۷ استان کشور متاثر از سیل و آبگرفتی/ امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند