Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال عراق بعد از پس گرفتن میزبانی اش از سوی فیفا و AFC به دلیل شرایط امنیتی در هفته گذشته بلافاصله به دادگاه حکمیت ورزش(CAS) شکایت کرد.

عراق بعد از 8 سال دو هفته پیش تحریم میزبانی اش از سوی فیفا برداشته شد ولی بلافاصله فیفا بعد از یک هفته دوباره میزبانی را از عراقی ها گرفت که بازخوردهای منفی زیادی در فضای مجازی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه حکمیت ورزش فرجام خواهی فدراسیون فوتبال عراق را برای پس گرفتن میزبانی اش در بازی با امارات را نپذیرفت تا این بازی در زمین بی طرف برگزار شود.

بدین ترتیب دیدار تیم ملی فوتبال عراق با امارات قرار شد به میزبانی عربستان برگزار شود. پیش از این فدراسیون عراق عربستان را به عنوان میزبان پیشنهادی انتخاب کرده بود.

عراق و امارات رقبای تیم ملی کشورمان در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 به شمار می آیند. در گروه اول صعود شاگردان اسکوچیچ و کره به جام جهانی قطعی شده و دیگر تیم ها برای کسب سهمیه پلی آف آسیا رقابت می کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی عراق انتخابی جام جهانی دادگاه حکمیت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا

استاندار یزد گفت: یزد آمادگی برگزاری و میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا را دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در نشست مشترک با رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تحول و طلایه داری والیبال استان طی سال های اخیر، بر بهره‌گیری حداکثری از این ظرفیت به منظور رشد والیبال کشور تاکید کرد.

فاطمی با اشاره به اعلام آمادگی استان یزد برای میزبانی از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، گفت: براساس هماهنگی صورت گرفته، زیرساخت‌های لازم برای برگزاری این رویداد بزرگ، در استان فراهم می‌شود.

وی مسابقات مذکور را رویدادی فاخر در حوزه ورزش دانست و افزود: امید است با برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی ورزشی به میزبانی استان، شاهد رونق و افتخار آفرینی بیش از پیش شاخه‌های مختلف ورزش استان به ویژه در شاخه والیبال باشیم.

استاندار یزد در ادامه یکی از رویکردهای مورد پیگیری را برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی در استان عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاری این رویدادها، فرصت بسیار خوبی برای معرفی ظرفیت‌های مختلف استان و به تبع آن رونق گردشگری است.

فاطمی با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر به میزبانی یزد، گفت: در پرتو برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این مسابقات به بهترین شکل ممکن در بهمن ماه سال گذشته برگزار شد.

وی در همین راستا خاطرنشان کرد: از برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی فرهنگی، ورزشی و گردشگری؛ به میزبانی استان استقبال می‌کنیم.

کد خبر 749546

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان