Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:25:08 GMT

زوج‌های جوان یزد به اردوی راهیان نور اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۷۱۰۶

زوج‌های جوان یزد به اردوی راهیان نور اعزام شدند

علی پورمیرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رهبر انقلاب بسیار تاکید دارند که باید نسل جدید را با دفاع مقدس و فرهنگ غنی آن آشنا کرد بر این اساس با برگزاری اردوهای راهیان نور قصد داریم عموم مردم جامعه را با دفاع مقدس آشنا کرده و زمینه ای را ایجاد کنیم که خود مردم در زنده نگه داشتن این فرهنگ نقش ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: راهیان نور زمینه ساز آشنایی با یک برهه حساس از تاریخ کشور ماست و هشت سال دفاع مقدس ما نیز گنجینه ای است که اردوهای راهیان نور فناوری بهره مندی از این گنجینه است.

پورمیرزایی افزود: بسیاری از باورهای ما در دفاع مقدس شکل گرفته و در این دوره اهداف و آرمان های انقلاب تجلی پیدا کرد به همین دلیل نیز سردار شهید سلیمانی در سخنانی اظهار می کنند که ما در دوران دفاع مقدس گوشه‌ای از جامعه مهدوی را مشاهده کردیم.

وی گفت: حضور دانشجویان در مناطق و آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس در واقع آشنا شدن با فرهنگ ما می توانیم است چرا که در آنجا مشاهده می کنند زمانی با دست خالی و قدرت ایمان و اراده در مقابل تمام دنیا ایستاده ایم زمانی که حتی سیم خاردار نداشتیم توانستیم در مقابل دو ابرقدرت شرق و غرب بایستیم و ۱۸ کشور دنیا اسیر بگیریم که سندی برای گستردگی تجاوز به میهن عزیزمان است.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: بسیج دانشجویی استان یزد امسال پس از دو سال وقفه در اردوی راهیان نور با توجه به واکسیناسیون عمومی، موفق شد دانشجویان دانشگاه های استان را در پنج بازه با ۴٢ دستگاه اتوبوس به سرزمین‌های حماسه و نور اعزام کند.

پورمیرزایی افزود: امسال برای نخستین بار زوج‌های جوان نیز به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند تا سال تحویل خود را در جوار شهدا برگزار کنند.

وی اعلام کرد: دانشجویان سراسر استان در این دور از یادمان‌های دوکوهه، هویزه، طلاییه، بیت المقدس، دشت ذوالفقاری، یادمان سردار هور، شلمچه و یادمان شهید حسن باقری بازدید کردند و با گوشه‌ای از رشادت های این عزیزان و تاریخ دفاع مقدس آشنا شدند.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به وجه تربیتی این اردو عنوان کرد: تمامی کاروان ها را یادگاران هشت سال دفاع مقدس به عنوان راوی و عزیزان روحانی همراهی می کردند تا در راستای جهاد تبیین مدنظر مقام معظم ولایت بیشتر گام برداریم.

کد خبر 5452316

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد اردوهای راهیان نور بسیج دانشجویی یزد بوشهر نوروز ویروس کرونا مسافران نوروزی نوروز 1401 کرمانشاه بارش برف عید نوروز گردشگری آمار کرونا اردوهای راهیان نور سفرهای نوروزی خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف راهیان نور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس

دریافت 32 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6096293

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند/ میانگین سنی ۵۶ سال
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند