Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «کیخسرو دستغیب» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص وضعیت راه‌های استان، اظهار داشت: مه گرفتگی در محورهای کرمانشاه - بیستون، کرمانشاه - اسلام آبادغرب، کرمانشاه - کامیاران، کرمانشاه - کوزران و کمربندی‌های شرقی و غربی کرمانشاه از شدت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: همچنین در محورهای بیستون - سنقروکلیایی، سه راهی قزانچی - روانسر و محور هرسین نیز مه گرفتگی شدید و وسعت دید محدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دستغیب خاطرنشان کرد: تا آنجا که امکان دارد باید از رانندگی در شرایط مه آلود خودداری شود چرا که سطح دید به کمترین میزان کاهش یافته و احتمال تصادف و خطر را افزایش می دهد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در صورت ضروری بودن سفر در هوای مه آلود، رانندگان باید با حداقل سرعت رانندگی کرده و حتما از چراغ مه شکن استفاده کنند.

وی افزود: در صورت بخار کردن شیشه جلو از دستگاه تهویه خودرو استفاده کرده و یا شیشه سمت راننده را مقداری پایین آورده تا بخار حاصله از بین رفته و مانع دید نشود.

سرهنگ دستغیب یادآوری کرد: اطمینان از سالم بودن بخاری، برف پاکن و لاستیک خودرو، پر بودن باک بنزین و روشن کردن چراغ های مه شکن خودرو هنگام رانندگی در هوای بارانی و مه آلود از دیگر مواردی است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد.

این مقام انتظامی همچنین نسبت به سرعت و سبقت های غیرمجاز و رعایت فاصله طولی مناسب به رانندگان هشدار داد و گفت: ۷۵ تیم پلیس در جاده های استان به صورت شبانه روزی حضور دارند تا در صورت نیاز به یاری شهروندان بشتابند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: سرهنگ دستغیب وضعیت راه های استان کرمانشاه هواشناسی استان کرمانشاه تردد در جاده های کرمانشاه وضعیت ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز

ایسنا/البرز رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز از  برقراری بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز از یکم تا سی و یکم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی شادفر روز شنبه هشتم اردیبهشت اظهار کرد: طی فروردین ماه سال جاری ۴۳۴ هزار و ۱۰۳ تماس با سامانه ۱۴۱  استان البرز گرفته شد که از این تعداد ۷۸۱۵  تماس توسط  کارشناسان این اداره کل پاسخ داده شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است.

وی افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه‌ها را ثبت کنند.

شادفر تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و پس از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • ده‌ها کشته بر اثر سیل در تانزانیا و کنگو
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • تصاویر | باران شدید و آب گرفتگی معابر در شیراز