Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- محورهای مواصلاتی استان خراسان شمالی مه آلود و دارای جوی سرد و همراه با بارش‌های بهاری برف و باران است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ از بامداد سه شنبه٬ تمام محورهای استان از جوی تمام ابری برخوردارند.بر این اساس در محور بجنورد – آشخانه بارش خفیف و پراکنده برف گزارش شده و گردنه‌های امین الله و بدرالو در جاده قدیم دارای جوی مه آلود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش سنگین باران استان قزوین را فرامی‌گیرد / تردد در کنار رودخانه‌ها خطرناک استبارش برف و باران در محور کرج -چالوس/ گشت‌های راهداری به حالت آماده باش درآمدندهواشناسی ایران 1401/01/01؛ بارش 5روزه باران و برف در کشور/ هشدار بارش تگرگ در برخی مناطق

همچنین گردنه های جوزک و سه راهی چمن بید مه آلود هستند و توصیه می‌شود مسافران از سفرهای غیرضرور اجتناب کرده و از طریق سامانه برخط 141 از آخرین وضعیت تردد در محورها مطلع شوند.

با آغاز تعطیلات نوروز 1401 پیش بینی می‌شود بیش از 8 میلیون مسافر از طریق محورهای مواصلاتی استان خراسان شمالی به قصد زیارت حرم مطهر رضوی و یا حضور در استان‌های شمالی مسافرت کنند.

بنا بر پیش بینی سازمان هواشناسی٬ دماهی هوای خراسان شمالی امشب به صفر درجه سانتی گراد می‌رسد و بارش‌های بهاری و همراه به جوی سرد تا یکشنبه آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/311/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان شمالی مه آلود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۱۲ ماه سال گذشته، ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، ایمن‌سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی اظهار کرد: سال گذشته ۱۰ نقطه پرحادثه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ایمن‌سازی و مشکل ۳۱ نقطه پرحادثه رفع شده است.

وی افزود: ۹ نقطه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور نیز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در حال انجام است و پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۸۰ درصدی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اکیپ‌های امانی راهداری در حال رفع و ایمن‌سازی نقاط پرحادثه در راه‌های فرعی، روستایی و سایر نقاط با احتمال وقوع حادثه هستند که طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۳۱ نقطه پرحادثه مازاد بر مصوبات در شهرستان‌ها ایمن سازی انجام شده است.

کهریزی اضافه کرد: در شهرستان پاوه ۱۰ نقطه، اسلام‌آباد غرب ۴ نقطه، دالاهو ۳ نقطه، روانسر یک نقطه، ثلاث باباجانی ۳ نقطه، جوانرود ۳ نقطه، سرپل ذهاب ۳، هرسین ۲ و شهرستان کرمانشاه دو نقطه ایمن‌سازی شده است.

وی اضافه کرد: شناسایی نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی اهمیت بالایی دارد و امروزه معیارهای استانداردسازی محورها تغییر کرده است؛ بنابراین باید نقاط خطرساز در محورهای مواصلاتی به صورت مستمر شناسایی و برنامه‌ریزی برای رفع و اصلاح آن‌ها در اولویت قرار گیرد، زیرا این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، در کاهش تصادفات جاده‌ای نیز نقش بسزایی دارد.

کد خبر 748785

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • آبراهه‌های چند صدساله خراسان‌شمالی تشنه برف و باران
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • راه‌های مواصلاتی قربانی سیلاب‌های اخیر در خراسان جنوبی/ خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان