Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@22:51:28 GMT

تازگی ماهی را با یک ضربه انگشت تشخیص دهید + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۷۸۸۶

تازگی ماهی را با یک ضربه انگشت تشخیص دهید + فیلم

‍‍‍‍‍‍

ماهی از جمله منابع غذایی است که در هنگام خرید باید از تازه یا کهنه بودن آن اطمینان داشته باشید چونکه مصرف ماهی که چند روز از صید آن گذشته است می تواند باعث مسمومیت های غذایی شدید شود.

راه های فراوانی برای تشخیص ماهی تازه هنگام خرید وجود دارد از جمله ویژگی های ظاهری مانند بو، رنگ، پوست، چشم می تواند به شما برای خرید یک ماهی تازه کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پوست ماهی تازه دارای طراوت است ، لغزنده نیست و رنگی براق دارد، چشم های ماهی تازه برآمده با مردمک های درخشان و آبشش آنها نیز تمیز، درخشنده و قرمز رنگ هستند.

چسبندگی فلس ها به ماهی باید بگونه ای باشد که زمانی که انگشت خود را در بدن ماهی فشار می دهید باید سریعا به شکل اولیه خود برگردد و انعطاف داشته باشد.

تشخیص ماهی هایی که مدت طولانی از صید آنان گذشته است نیز با ویژگی ظاهری امکان پذیر است مثلا داشتن بوی نامطبوعی مانند آمونیاک، خاکستری و زرد بودن آبشش ها، شکم شل و سیاه، چشم های گود و قرنیه کرم رنگ می تواند نشانه هایی بر کهنه بودن ماهی باشد.

اما روش ساده تری نیز برای تشخیص ماهی تازه نیز وجود دارد و شما می توانید با زدن یک ضربه پشت انگشت به زیر باله های ماهی تازگی آن را تشخیص دهید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت ماهی ماهی تازه پخت ماهی ماهی تازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس

ستاره آلمانی در 34 سالگی همچنان می‌درخشد.

طرفداری | تونی کروس با حرکت انگشت اشاره خود راه فرار به سمت دروازه بایرن مونیخ را به وینیسیوس جونیور نشان داد.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه جدال دو باشگاه بزرگ اروپا نتیجه‌ای را در بر نداشت تا تکلیف فینالیست لیگ قهرمانان در استادیوم سانتیاگو برنابئو مشخص شود.

زیباترین صحنه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید توسط تونی کروس رقم خورد. جایی که ستاره باتجربه آلمانی با پاسی استادانه، وینیسیوس را در مصاف تک‌به‌تک با مانوئل نویر قرار داد تا رئال خلاف روند بازی و حملات پردامنه بایرن به گل برسد. تصاویر ثبت شده از دوربین مسابقه نشان می‌دهد که کروس با استفاده از نبوغ و قدرت تصمیم‌گیری لحظه‌ای خود و با حرکت انگشت اشاره‌اش، مسیر فرار به سمت دروازه بایرن را برای وینیسیوس مشخص می‌کند تا پاس در بهترین زمان و مکان ممکن به ستاره برزیلی برسد. 

ویدیوی پاس گل دیدنی تونی کروس  

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر
  • اختراع ایرانی برای پایش فساد میگو با فناوری نانو
  • دواین جانسون اتهامات اخیرش را رد کرد؛ گمانه‌زنی از آینده راک در WWE
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز را می‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس
  • آیا بلینکن می‌تواند اثر انگشت خود را بر تاریخ بگذارد؟
  • آموزش آشپزی / روشی خاص برای تهیه و طبخ ماهی کبابی