Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@19:49:16 GMT

افزایش چشمگیر ورود مسافران نوروزی به شوشتر

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۷۸۸۸

افزایش چشمگیر ورود مسافران نوروزی به شوشتر

محمدحسن کجبافی گفت: برنامه ریزی‌های بسیار زیادی علیرغم مشکلات فراوانی که با آن‌ها روبرو بودیم و دغدغه‌های زیادی که در حوزه‌های مختلف وجود داشته، برای ارائه مناسب خدمات سفر نوروزی صورت گرفته است.

به گفته او فرماندار به جزئیات مسائل و برنامه‌های کمیته‌های نوروزی ورود پیدا کرده و علاوه بر آن ۵ نفر را به عنوان بازرس ویژه فرماندار انتخاب کردند و مسائل را به طور جد و لحظه‌ای رصد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شوشتر می گوید: در بعضی کمیته‌ها اقدامات خوبی انجام شد و حتی ابتکاراتی نیز صورت گرفته، اما در چند کمیته دیگر آن‌طور که انتظار می‌رفت در چند روز اول تعطیلات اقدامات به صورت رضایت بخش پیش نرفت.

او گفت: انتظار ما این است تمامی اعضای ستاد خدمات سفر طبق برنامه‌های تعیین شده گام برداشته و خدماتی در شان و شایسته هم شوشتر و هم مسافران و گردشگران نوروزی ارائه دهند. از ۲۹ اسفند تا به امروز حدود ۳۰ هزار نفر از آثار تاریخی شوشتر بازدید داشته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسافران نوروزی خدمات سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای احمدی گفت: با تلاش پرسنل واحد اجرائیات مشترکان اداره آب و فاضلاب شوشتر، ۷۰ انشعاب غیر مجاز در روز‌های گذشته در این شهرستان شناسایی و قطع شد.

وی افزود: همچنین یک انشعاب غیر مجاز ۴ اینچ در منطقه صحرای بلبل توسط پرسنل آبفا شوشتر کشف و قطع شد.

احمدی ادامه داد: برخی افراد سودجو با اقداماتی، چون نصب انشعابات غیر مجاز، ضمن تضییع بیت المال و آسیب رسانی به شبکه آب آشامیدنی، موجب از بین رفتن حقوق مشترکان مجاز و آلودگی آب می‌شوند که در این رابطه از شهروندان درخواست می‌شود با مشاهده چنین مواردی در اسرع وقت نسبت به اعلام آن در سامانه ۱۲۲ اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است