Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، انتشارات «طوطی» در نخستین روز از پنجاه‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیا، با نشر «مجیکون» از نروژ، «لوییتن» از هلند، «۴۰۰ کامس» از کانادا و «اسکرایپ» از استرالیا دیدار کرد. در این روز همچنین نشر «پی‌نما» با مدیر انتشارات «کاپلن دان» از کشور آلمان درباره تبادل رایت کتاب‌های کمیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفت‌وگوی معصومه یزدانی، مدیر محتوای انتشارات پی‌نما با مسئول بخش انتشارات «سمیر» از لبنان از دیگر دیدارهای نخستین روز پنجاه‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیا بود.

آژانس ادبی «دایره مینا» که در غرفه جمهوری اسلامی ایران در این دوره از نمایشگاه کتاب کودک بولونیا حاضر است نیز دیدارهایی با مدیر انتشارات «لووه» و «جیکوبی» از آلمان، «البین» و «ای بی‌سی» از فرانسه، «مجیک کت» از انگلیس، «زولبری» از ایتالیا، «لورزتزا استادیا» از مکزیک و آژانس ادبی «رایت استوری» از کشور فرانسه داشت.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیا پس از دو دوره برگزاری به صورت مجازی به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، سال ۲۰۲۲ به‌صورت حضوری در حال برگزاری است. با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران، ناشران، نویسندگان، تصویرگران و آژانس‌های ادبی در پنجاه‌ونهمین دوره این نمایشگاه در غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران حضوری پررنگ دارند.

پنجاه‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیا از اول فروردین ماه آغاز شده و تا چهارم فروردین ماه ۱۴۰۱ میزبان علاقه‌مندان به کتاب حوزه کودک خواهد بود. در این نمایشگاه بیش از هزار ناشر از ۷۰ کشور، کتاب‌های مربوط به حوزه کودک را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیا، جزو بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تجاری کتاب در دنیا محسوب می‌شود و ناشران، آژانس‌های ادبی، تصویرگران و نویسندگان در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

کد خبر 5452400 فاطمه ترکاشوند

منبع: مهر

کلیدواژه: ایتالیا نمایشگاه کتاب بولونیا کتاب کودک کتاب کودک و نوجوان تازه های نشر نشر هنوز معرفی کتاب محمد مهدی اسماعیلی شیعه ناصر فیض امام زمان حضرت مهدی عج امام موسی صدر قاسم سلیمانی نشر افکار ادبیات داستانی تجدید چاپ ادبیات آمریکا پنجاه ونهمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تغییر مهمان ویژه این نمایشگاه از هند به یمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در پیام‌رسان ایکس خود نوشت: علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند،نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

 

دیگر خبرها

  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب