Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی معصوم بیگی ظهر چهارشنبه در حاشیه سفر به اصفهان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو با بیان اینکه مجموعه انتظامی کشور با توجه به داشتن آمادگی کامل دو مأموریت مدیریت و کنترل ترافیکی و کنترل جرایم با اولویت جرم سرقت را در ایام نوروز در دستور کار دارد، اظهار داشت: برای این امر از قبل پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و دستورالعمل‌های مورد نیاز نیز به استان‌ها ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه درحوزه کنترل سرقت در بسیاری از مولفه‌ها با کاهش روبه‌رو هستیم، ادامه داد: در برخی مولفه‌ها نیز باید تلاش بیشتری صورت پذیرد و نقش خود مردم نیز درکمک به خادمان خود در انتظامی کشور بی بدیل و مهم است.

رئیس بازرسی انتظامی کشور با اشاره به اینکه فرصت وقوع و ارتکاب جرم را برخی اوقات خود مردم در اختیار مجرمان قرار می‌دهند، افزود: برای مثال برخی از شهروندان مقدار زیادی طلا و پول نقد را در منازل خود نگه می‌دارند درحالی که بارها توصیه شده طلا و پول نقد بیش از حد لازم را به صندوق امانات بانک بسپارند.

پوشش ۱۰۰ درصدی پلیس در راه‌های کشور

وی با اشاره به حضور گشت‌های آشکار و پنهان نیروی انتظامی در همه نقاط کشور تصریح کرد: پلیس با قوت در کنار مردم است و در حوزه‌های ترافیکی و جرایم به ویژه جرم سرقت در ایام نوروز تمام توان خود را بکار بسته است، درحوزه کنترل ترافیک همه همکاران درجاده‌ها حضور دارند، علی رغم اینکه با افزایش قابل توجه سفرها روبه‌رو بوده‌ایم.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: در حوزه ریلی با افزایش ۱۲۰ درصدی و سفرهای هوایی با افزایش ۳۰ الی ۴۰ درصدی روبه‌رو بوده‌ایم که خوشبختانه برنامه‌ریزهای خوبی انجام شده و در امنیت کامل و نظم و انضباط و حضور فعال پلیس این مأموریت در حال انجام است.

وی در خصوص وضعیت انتظامی استان اصفهان بیان داشت: با برنامه‌ریزی خوبی که در انتظامی استان اصفهان انجام شد وضعیت خوبی در این استان حاکم است؛ برنامه‌ریزی‌های لازم از دو ماه قبل آغاز شده و تاکنون نتایج خوبی را نیز داشته است.

رئیس بازرسی انتظامی کشور ادامه داد: اصفهان یکی از استان‌های موفق در اجرای طرح نوروزی بوده، علی رغم اینکه با حجم زیادی از مسافران نوروزی مواجه شده اما با برنامه‌ریزی‌های خوبی که در جاده‌ها برون شهری و درون شهری و خدمات انتظامی انجام شده و طبق بررسی‌های میدانی و گزارش‌هایی که از سامانه‌ها دریافت شده وضعیت انتظامی این استان مطلوب است و در طرح نوروزی موفق و خوب عمل کرده است.

وی با اشاره به سابقه حضورش در استان اصفهان خاطر نشان کرد: مردم اصفهان مردمی ولایی، شهید پرور و با فرهنگ هستند و برای بنده افتخاری بود که خدمت گزار این مردم فهیم بودم.

کد خبر 5452445

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی معصوم بیگی سرقت ترافیک سفرهای نوروزی بوشهر نوروز ویروس کرونا مسافران نوروزی نوروز 1401 کرمانشاه بارش برف عید نوروز آمار کرونا گردشگری سفرهای نوروزی اردوهای راهیان نور سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه انتظامی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سرهنگ محمدسعید یاری گفت: با وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرکرد، موضوع با هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده متهمان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و تعداد ۳۰ رأس دام مسروقه از آنها کشف شد.
یاری با اشاره به کشف ۱۴ فقره سرقت احشام و معرفی ۴ سارق به مراجع قضایی گفت: کارشناسان ارزش ریالی سرقت‌های انجام شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه