Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:49:18 GMT

تردد در محورهای مواصلاتی کاشان ۴۱ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۸۲۸۴

تردد در محورهای مواصلاتی کاشان ۴۱ درصد افزایش یافت

گروه استان‌ها- رئیس اداره راهداری کاشان ضمن اشاره به افزایش ۱۹۱۰درصدی محور کاشان - نطنز گفت: تردد در محورهای مواصلاتی کاشان ۴۱ درصد افزایش یافت. - اخبار استانها -

علی اکبر آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، ضمن اشاره به آخرین آمار تردد محورهای مواصلاتی کاشان اظهار داشت: تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان کاشان به جز محور کاشان - نراق شاهد افزایش تردد را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشترین افزایش تردد مربوط به محور کاشان - نطنز است، افزود: محور کاشان نطنز یک هزار و 910 درصد نسبت به مشابه سال گذشته افزایش داشته است در حالی که محور نطنز - کاشان نیز 132 درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشان با بیان اینکه در بازه 25 اسفند تا یکم فروردین 184هزار و 736 مورد تردد ثبت شده است در حالی که در مشابه سال گذشته 9هزار و 192 مورد تردد به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه محور نراق - کاشان شاهد افزایش تردد 956 درصدی هستیم  افزود: در سال جاری در این باره زمانی 604هزار و 42 مورد تردد به ثبت رسیده است در حالی که در مدت مشابه سال گذشته 249هزار و 769 مورد به ثبت رسیده است.

آخرین وضعیت سفرها به هرمزگان/ تردد مسافران در بنادر از یک میلیون نفر گذشتبارش برف تردد خودروها را در برخی محورهای مواصلاتی استان زنجان مختل کردبارش سنگین باران استان قزوین را فرامی‌گیرد / تردد در کنار رودخانه‌ها خطرناک است

آقایی با بیان اینکه تردد در محورهای مواصلاتی کاشان در این باره زمانی بیش از 41 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: تنها محور مواصلاتی کاشان در بازه زمانی 25 اسفند تا یکم فروردین که با کاهش 31 درصدی تردد رو به رو هستیم محور کاشان - نراق بوده است.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی کاشان درصد افزایش محور کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی برخی از محور‌های مواصلاتی استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون صبح امروز ۱۲ اردیبهشت آزادراه اصفهان – ذوب آهن، اصفهان – شهرضا و آزادراه نطنز – کاشان بر اثر بارش باران لغزنده است.
مریم تاکی با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی تا فردا در استان و صدور هشدار نارنجی به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در مناطق کوهستانی خودداری کنند و قبل از حرکت با سامانه‌ی ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • لغزندگی برخی از محور‌های مواصلاتی استان
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس