Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:01:52 GMT

امیرعبداللهیان: ایران و سوریه در یک سنگر واحد هستند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۸۳۱۹

امیرعبداللهیان: ایران و سوریه در یک سنگر واحد هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان در بدو ورود به سوریه در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحال هستم که امروز در پایتخت سوریه به همراه همکارانم حضور دارم. خرسندم که روابط تهران و دمشق در بهترین شرایط خود قرار داد و ما امروز از رابطه استراتژیک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه سخن می‌گوییم.

وی با بیان اینکه امروز در کنار همه ابعاد روابط دو کشور، موضوع همکاری‌های اقتصادی و تجاری در صدر دستورکار ما قرار دارد،افزود: مشورت‌های تجاری، اقتصادی و سیاسی دو کشور در بهترین سطح خود قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان تاکید کرد: آنچه را که به نفع مردم دو کشور است، در دستورکار ما است.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: ما در یک سنگر واحد هستیم و ایران از رهبری، دولت و مردم سوریه حمایت می‌کند.

کد خبر 5452452 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین امیرعبداللهیان سوریه وزارت امور خارجه ایران آیت الله محمدی ری شهری پیام تسلیت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی حسین امیرعبداللهیان سیدابراهیم رئیسی جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری نوروز محمد مخبر مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری علی بهادری جهرمی پیام نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین

ایسنا/هرمزگان امروز هیأت تجاری و اقتصادی استان هرمزگان در سومین روز از سفر خود از نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه چین بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان امروز، ۸ اردیبهشت در این بازدید با اشاره‌ به اهمیت جذب سرمایه‌گذار برای شهر شیشه هرمزگان گفت: نیاز است به موازات امور زیربنایی شهر شیشه، صنایع پایین دستی این صنعت بزرگ نیز در استان راه‌اندازی شود و امروز فعالان تجاری و اقتصادی هرمزگان در نمایشگاه صنعت شیشه کشور چین با تکنولوژی روز دنیا جهت ایجاد طرح‌های پایین دستی این صنعت آشنا شدند.

وی حضور شرکت‌های ایرانی دراین نمایشگاه را مزیت خوبی دانست و افزود: شیشه فلوت کاوه، شیشه اردکان و شیشه سهند در این نمایشگاه بین‌المللی درکنار رقبای خود حضور داشتند و فرصت مناسبی برای هیأت تجاری هرمزگان جهت مذاکرات فراهم شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران میزبان ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است
  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم
  • ۱۵۳ میلیارد دلار؛ حجم تجارت خارجی ایران
  • ما آماده تعامل هستیم، حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند