Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ عین‌اله جهانی در این باره افزود: با عنایت به تغییر شرایط جوی و ورود سامانه بارشی در برخی استانهای کشور، بارش برف سنگین و کولاک شدید برف در برخی از محورهای مواصلاتی استانها نظیر اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی همچنان ادامه دارد و هموطنان عزیز نباید فکر کنند که زمستان به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جهانی بیان کرد: با توجه به آمادگی واحدهای خدمات‌رسان و هماهنگی های انجام گرفته قبل از شروع طرح نوروزی و پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای جلوگیری از غافلگیر شدن و در راه ماندن مسافران نوروزی،  با همکاری تمامی سازمان‌ها بالاخص تلاش شبانه روزی پلیس راه و راهداری محورهای اصلی راه‌ها بازگشایی و از در راه ماندن و گرفتار شدن مسافران نوروزی در برف و کولاک جلوگیری شده است.

 معاون اجتماعی پلیس راهور اظهار کرد: در چند روز اخیر، صدها نفر از مسافران نوروزی به جهت کولاک شدید برف و محدودیت دید افقی رانندگان، در برخی استان‌ها در مساجد، پایگاه‌های امداد و نجات جاده ای و راهدارخانه‌ها اسکان داده و به رانندگان صدها دستگاه خودرو نیز امدادرسانی شده است.

جهانی گفت: هم‌اکنون محور گرمی – بیله سوار استان اردبیل بازگشایی شده و تردد در محورهای اهر - تبریز حوالی گردنه گویجه بیل تا سراهی هریس، اهر - کلیبر گردنه سامبران، اهر - ورزقان، ورزقان – خاروانا استان آذربایجان شرقی و همچنین گردنه صائین محور سراب – اردبیل، به علت کولاک شدید، تردد وسایل نقلیه تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی به رانندگانی که قصد سفر به استان‌های شمالی و غربی کشور دارند، توصیه کرد: بمنظور جلوگیری از غافلگیر شدن در وضعیت جوی، از سفرهای غیرضروری به این استان‌ها حتی‌المقدور خودداری و در صورت ضرورت سفر، وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز و لباس گرم و سایر تجهیزات ایمنی زمستانه به همراه داشته باشند.

 بنابر اعلام  سایت راهور، جهانی گفت: رانندگان سعی کنند باتوجه به برودت هوا، شب را برای رانندگی انتخاب نکنند.

کد خبر 665856 برچسب‌ها برف خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها سفر - جاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برف خبر مهم پلیس راهور جاده ها سفر جاده استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در حالی که در دومین ماه از فصل بهار هستیم ارتفاع برف در این محور به حدود ۱۰ متر می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه جاده سه هزار تنکابن هرساله با بارش نخستین برف به مدت ۵ ماه بسته می‌شود گفت: بازگشایی این محور نسبت به سال گذشته ۱۰ روز زودتر با تلاش ۸ راهدار و ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین آغاز شد.

عادل منصورکیایی با اشاره به اینکه برف در مناطق سلج انبار و بشم سر به حدود ۱۰ متر می‌رسد افزود: با بازگشایی محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین مدت زمان مسافت از ۱۰ ساعت به ۳ ساعت کاهش پیدا کرده است.

وی بازگشایی این محور را در توسعه اقتصادی و رونق گردشگری منطقه بسیار مهم دانست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن گفت: نیرو‌های راهداری استان قزوین هم از روستای پیچ بن و کاروانسرا الموت قزوین شروع به بازگشایی محور کردند.

یادآور می‌شود طول این محور در محدوده تنکابن ۷۰ و استان قزوین ۹۰ کیلومتر است. ۱۲ کیلومتر از ۷۰ کیلومتر طول این محور در محدوده تنکابن برف گیر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از معلمی روی صندلی چرخدار تا معلمی در برفی که هم‌قد دانش‌آموزان است
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری