Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@23:06:27 GMT

مرگ ۳۲۹۹ نفر بر اثر کرونا در جهان +جدول

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۸۹۰۷

مرگ ۳۲۹۹ نفر بر اثر کرونا در جهان +جدول

طبق آخرین آمار جهانی در شبانه روز گذشته بیش از یک میلیون و ۲۴۸ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳ هزار و ۲۹۹ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۴۷۴ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۸۰۷ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۶ میلیون و ۱۲۲ هزار و ۴۳۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۴۱۰ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۱۵۶ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۳ هزار و ۶۰۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸۱ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۲۶۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۹۹۹ هزار و ۷۹۲ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش یک هزار و ۹۶۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۳ میلیون و ۱۲ هزار و ۷۴۹ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۵۱۶ هزار و ۶۳۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۴۱ هزار و ۸۳۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۹ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۶۸۶ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۶۵۷ هزار و ۷۷۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، انگلیس، آلمان, روسیه و ترکیه نیز به‌ترتیب با ۲۴ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۱۱۶، ۲۰ میلیون و ۴۱۳ هزار و ۷۳۱، ۱۹ میلیون و ۱۳۴ هزار و ۵۸۳، ۱۷ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۷۹۵ و ۱۴ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۲۷۶ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای ایتالیا با ۱۳ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۹۲ مبتلا و اسپانیا نیز با ۱۱ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۷۸۴ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۶۳ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۶۲۶، ۴۲ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۵۷ و ۲۸ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۸۰۸ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت ویروس کرونا اخبار کرونا آمار مبتلایان به کرونا واکسن کرونا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت دست داده اند نفر جان خود ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم

آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری مهمترین برنامه مجلس دوازدهم را معیشت مردم و وضعیت اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: تولید و تثبیت نرخ ارز، مسکن، خودرو، فساد اداری، اجتماعی و بانکی از جمله موضوعاتی است که در حوزه حل مشکلات اقتصادی کشور باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین رسیدگی به وضعیت فرهنگی کشور و فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های مجلس دوازدهم برشمرد و افزود: در ساماندهی این دو حوزه، دولت و مجلس باید تلاش کنند تا هم بدون محدودیت‌های دست و پا گیر، فضای درستی ایجاد و دسترسی‌های لازم برای کسب و کار فراهم شود و هم آسیب‌های ناشی از آن کاسته شود.

ذوالنوری درباره آرایش سیاسی مجلس آینده، گفت: به طور معمول در مجلس دو فراکسیون سیاسی داریم، اما با توجه به تنوعی که میان نیرو‌های انقلاب شکل گرفت، پیش بینی می‌شود سه فراکسیون در مجلس آینده تشکیل شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزد‌ها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

آخرین جلسه مجلس یازدهم ۲ خرداد تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۷ خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره+جدول
  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد