Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@18:44:24 GMT

استقبال مسافران نوروزی از ایستگاه‌های امنیت و سلامت

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۸۹۳۹

استقبال مسافران نوروزی از ایستگاه‌های امنیت و سلامت

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: مسافران نوروزی استقبال بسیار خوبی از ایستگاه‌های امنیت و سلامت داشته‌اند و این استقبال می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در کاهش خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان داشته باشد و در نتیجه منجر به ایجاد روندی نزولی در تصادفات و واژگونی‌ خودروها شود.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ایده و اجرایی کردن ایستگاه‌های امنیت و سلامت، حدود ۱۰ سال پیش در استان اصفهان توسط پلیس راه استان کلید خورد و با توجه به استقبال مسافران نوروزی از این طرح، درحال‌حاضر به صورت کشوری در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ایستگاه‌های امنیت و سلامت اقدامات فرهنگی، آموزشی و سنتی متناسب با همان منطقه انجام می‌شود و می‌توان گفت این ایستگاه‌ها خود معرف هستند، افزود: مسافران نوروزی استقبال بسیار خوبی از این ایستگاه‌ها داشته‌اند و این استقبال می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در کاهش خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان داشته باشد و در نتیجه منجر به ایجاد روندی نزولی در تصادفات و واژگونی‌ها خودروها شود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه شهروندان در رانندگی هرگز به چشمان خسته اعتماد نکنند، خاطرنشان کرد: رانندگان و مسافران نوروزی با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده پلیس هنگام خستگی و خواب‌آلودگی در راه‌ها، از پارکینگ‌ها و ایستگاه‌های امنیت و سلامت استفاده کنند.

کد خبر 563525

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رييس پليس راه استان اصفهان سفرهای نوروزی سفرهای نوروزی 1400 وضعیت سفرهای نوروزی در نوروز 1401 دستورالعمل سفرهای نوروزی سفرهای نوروزی 1401 افزایش سفرهای نوروزی 1401 تامین امنیت سفرهای نوروزی خواب آلودگی خواب آلودگی در رانندگی حادثه رانندگی تصادفات رانندگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ایستگاه های امنیت و سلامت مسافران نوروزی ایستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، افزود: تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری به دبیرخانه جهت گزارش به رئیس جمهور ارسال نمایند.

وی ضمن اشاره به رهنمودهای رئیس جمهور در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در خصوص تاکید ویژه به امنیت غذایی و تأمین غذای سالم برای مردم کشور، اظهار داشت: اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، مستلزم تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرایی شدن سند در محورهای مختلف از جمله تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم است.

کد خبر 6088255 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا