Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:50:18 GMT

ترافیک در محورهای گیلان پرحجم و روان است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۹۴۷۲

ترافیک در محورهای گیلان پرحجم و روان است

به گزارش خبرنگار مهر، جاور صفاری عصر چهارشنبه در گفتگو با رسانه با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در محورهای گیلان عادی و روان است.

وی با بیان اینکه تردد در ورودی گیلان در محدوده رودبار پرحجم گزارش شده است، افزود: وضعیت سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان عادی و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ صفاری با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون بیش از ۵۵۲ هزار خودرو وارد گیلان شده است، اضافه کرد: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت چهار نفر بر اثر حوادث جاده‌ای در محورهای استان جان خود را از دست داده‌اند، گفت: در همین مدت ۶۹ نفر نیز در این حوادث مصدوم شده‌اند.

رئیس پلیس راه گیلان رعایت نکردن سرعت مطمئنه، توجه نکردن به جلو و استفاده از تلفن همراه از مهم‌ترین عوامل بروز حوادث رانندگی عنوان کرد و ادامه داد: حدود ۵ هزار و ۷۰۰ نیرو در قالب تیم‌های انتظامی، راهور و پلیس به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

کد خبر 5452594

منبع: مهر

کلیدواژه: وضعیت ترافیکی جاده ها پلیس راه گیلان نوروز بوشهر ویروس کرونا مسافران نوروزی نوروز 1401 کرمانشاه بارش برف گردشگری آمار کرونا عید نوروز سفرهای نوروزی اردوهای راهیان نور سانحه تصادف گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کد خبر 6089270

دیگر خبرها

  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس