Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:20:27 GMT

بیمارستان چرام بعد از ۴ سال انتظار به سرانجام نرسید

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۹۵۵۴

بیمارستان چرام بعد از ۴ سال انتظار به سرانجام نرسید

گروه استان‌ها_یکسال از وعده افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان چرام می‌گذرد اما این پروژه تنها ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، هفتم فروردین‌ماه 1396 باحضور استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی احداث بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان چرام کلنگ‌زنی شد و قرار بود در یک بازه زمانی سه ساله به بهره برداری برسد اما هم اکنون تنها 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس طرح اولیه قرار شد این بیمارستان 32 تختخوابی در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع و با زیربنای 3 هزار و 800 متر مربع در دو مرحله و 6 طبقه ساخته شود و برآورد اولیه هزینه ساخت مرحله اول این بیمارستان 45 میلیارد و 200 میلیون ریال است.

پس از کلنگ‌زنی این پروژه در سال 96 در شهرستان چرام بخاطر اینکه هیچ‌گونه موافقت‌نامه، قرارداد و ضوابطی برای اجرای این طرح از سوی وزارت بهداشت وجود نداشت متأسفانه تا مرحله محوطه‌سازی و تجهیز کارگاه بیشتر پیشرفت نکرد و سپس متوقف شد.

احداث بیمارستان 32 تختخوابی شهر چرام پس از یک وقفه 18 ماهه به‌خاطر نداشتن مجوزات لازم سرانجام مهرماه 98 با اخذ مجوز قانونی وزارت بهداشت و درمان و موافقت سازمان بازرسی جان دوباره‌ای گرفت و عملیات اجرایی آن از سر گرفته شد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در بازدید مسئولان استانی از پروژه درحال ساخت بیمارستان چرام گفت: تاکنون چهار بار بازدید داشتیم و مسئولان را آوردیم و قرار شد در مدت یک ماه پیمانکار تعیین تکلیف شود ولی همچنان بلاتکلیف است.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد با تاکید بر اینکه این پروژه هیچ مشکل اعتباری نداشته و ندارد افزود: مسئولان سریع‌تر این طرح را تعیین تکلیف کنند تا بیشتر از این مردم منتظر نمانند.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در بازدید ازپروژه بیمارستان چرام گفت: مبلغ 20 میلیارد تومان اعتبار به این طرح اختصاص یافته و باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف و پیمانکار جدید انتخاب شود. 

تقویت زیرساخت‌های درمانی شهرستان طبس/ ‌احداث بیمارستان دوم طبس تسریع ‌شوداز بررسی آخرین وضعیت فاضلاب و تصفیه خانه‌های منطقه 22 تا روند احداث بیمارستان شریعتی 2عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: احداث بیمارستان 700 تختخوابی در صدر مطالبات سفر ریاست‌جمهوری باشد

محمد غلام‌نژاد سرپرست دانشگاه علوم پزشکیکهگیلویه و بویراحمد نیز بیان کرد: ظرفیت کاری پیمانکار قبلی خاتمه یافت و کار مجددا باید به مناقصه رود و امیدوارم تا پایان فروردین و نهایت اردیبهشت ماه روند اجرایی آن آغاز شود.

انتهای پیام/544/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت وزارت بهداشت احداث بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروی غیر مجاز به مقصد نرسید

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: مأموران پلیس اماکن شهرستان زابل با اشراف اطلاعاتی از انتقال محموله داروی غیر مجاز دریکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

  وی افزود: مأموران محل تردد خودروی متهم را در یکی از خیابان‌های سطح شهرستان شناسایی در بازرسی از آن ۴۱ هزار انواع قرص غیر مجاز کشف کردند. 

  فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله غیر مجاز را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
     

 @police_svb

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • سرانجام پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید