Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال ایران فردا (پنجشنبه) از ساعت 15:30 در دور نهم نهایی مسابقات انتخابی جام‌جهانی 2022 میهمان کره‌جنوبی است.

در همین رابطه فدراسیون فوتبال کره جنوبی لحظاتی پیش با انتشار اطلاعیه برای هواداران فوتبال این کشور که قصد حضور در ورزشگاه جام جهانی سئول برای دیدار با ایران را دارند خبر داد:

در ورزشگاه جام‌جهانی سئول و پارکینگ های مجاور، جای پارک کافی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هنگام عصر، ترافیک اطراف ورزشگاه بسیار سنگین است، به همین دلیل توصیه می‌کنیم فوتبال دوستانی که برای دیدار با ایران به ورزشگاه می‌آیند تا حد امکان از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

دیدار رفت شاگردان اسکوچیچ با کره در ورزشگاه آزادی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. این بازی به دلیل اینکه تعیین کننده صدرنشین گروه است حساسیت بالایی دارد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران بازی ایران و کره جنوبی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!

به گزارش قدس آنلاین و به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت های لیگ برتر کشور،با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرالله گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود،بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده برای رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!
  • هوادار خاطی سپاهان ١٠ سال محروم شد
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی