Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی نوبانی ضمن تبریک فرارسیدن سال ۱۴۰۱ و آغاز بهار طبیعت با بیان اینکه شهرداری بندرعباس، تعدادی از پارک های سطح شهر را جهت اسکان مهمانان نوروزی آماده کرده است، گفت: بوستان های خلیج فارس، ولایت، دولت، شهید دباغیان، شب فاز ۱ و ۲، کپشکن، جهانگردی، سورو و گلها پاسخگوی نیاز اسکان مسافران در شهر بندرعباس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول گفت: در بوستان ها و پارک ها روشنایی، نمازخانه و سرویس های بهداشتی مورد نیاز برای حضور مسافران تامین شده است.

نوبانی گفت: شهرداری بندرعباس با عزم جدی در راستای خدمات رسانی به شهروندان، میهمانان و مسافران گام برداشته است و نظافت پارک ها، جمع آوری زباله و تجهیز سرویس های بهداشتی در بوستان ها و پارک ها به صورت روزانه به همت مجموعه شهرداری در حال انجام است.

شهردار بندرعباس گفت: ۴۱۳ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در کل بوستان ها و پارک های سطح شهر بندرعباس، در پارک خلیج فارس ۶۰ چشمه ثابت سرویس بهداشتی، ولایت ۵۸ چشمه ثابت سرویس بهداشتی و ۶ چشمه حمام، دولت ۲۰ چشمه که شامل ۶ چشمه سازه ای ثابت و ۱۴ چشمه کانکس ثابت، پارک جنگلی ۷۳ چشمه حمام، پارک دباغیان ۲۴ چشمه سرویس بهداشتی ثابت، نیم دایره پشت فرمانداری ۳ چشمه سرویس بهداشتی سیار، بوستان شب فاز یک ۱۲ چشمه ثابت سرویس بهداشتی، بوستان شب فاز دو ۸ چشمه سرویس بهداشتی، کپشکن ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی، بوستان جهان‌گردی ۱۸ چشمه سرویس بهداشتی، بوستان سورو ۶ چشمه سرویس بهداشتی، بوستان گلها ۱۶ چشمه ثابت سرویس بهداشتی، دیگر بوستان های ساحلی ۴۴ چشمه سرویس بهداشتی ثابت و ۱۵ چشمه سرویس بهداشتی سیار، بوستان شهدا ۶ چشمه سرویس بهداشتی ثابت، بوستان صفا ۴ چشمه سرویس بهداشتی ثابت، کنار غواصی ۱۸ چشمه سرویس بهداشتی ثابت که جمعا ۳۰۶ چشمه سرویس بهداشتی در ساحل که ۲۷۶ چشمه ثابت و ۳۰ چشمه سیار و همچنین ۷۹ چشمه حمام در پارک ها و ۶ چشمه حمام سیار در ورودی شهر ایجاد شده است که به صورت روزانه تعبیه سرویس های بهداشتی و حمام در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار بندرعباس در پایان گفت: امیدواریم که بتوانیم با کمک دیگر دستگاه های اجرایی در خدمات رسانی به شهروندان و مهمانان نوروزی ارائه نماییم و رضایت شهروندان و گردشگران را به دست آوریم.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز 1401 شهرداری بندرعباس چشمه حمام بوستان ها پارک ها ۶ چشمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا طالبی شامگاه سه شنبه در شورای اطلاع رسانی استان با گرامی داشت روز جهانی کارگر و معلم بیان داشت: دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف برگزار می شود و تعداد کل شعب در این مرحله ۲۸۷ شعبه است که در دو شهرستان درمیان و خوسف از نظر تعداد شعب نسبت به دوره اول انتخابات تغییری نداشته ایم.

وی افزود: در این دوره از انتخابات ۵۶ شعبه در شهرستان درمیان و ۴۳ شعبه در شهرستان خوسف داریم و در شهرستان بیرجند نسبت به مرحله اول انتخابات، دو شعبه سیار به تعداد شعب دوره اول انتخابات مجلس اضافه شده است.

به گفته طالبی برای اینکه انتخابات سالم و امنی را برگزار کنیم، جلسات ستاد انتخابات استان به طور منظم برگزار و موضوع های مورد نظر بررسی و در هیئت تبلیغات انتخابات هم جلساتی برگزار شده و مکان های برای تبلیغات نامزدها مشخص شده است.

وی تصریح کرد: صدا و سبما هم مستند ۲۰ دقیقه ای و مناظرت را در حال ضبط دارد و کار قرعه کشی برنامه ها نامزدها از صدا و سیما هم انجام شده و آموزش های لازم برای همه اعضای شعب در حال برگزاری است.

وی خاطر نشان کرد: به اندازه کافی تعرفه انتخابات سفارش داده شده و برنامه زمانبندی از سوی وزارت کشور در این زمینه ابلاغ شده که بر این اساس در استان عمل می کنیم.

معاون استاندار از توجیه دستگاه های خدمات رسان در خصوص انتخابات خبر داد و گفت: جلسات توجیهی نامزدها و مسئولان ستادهای آنها با حضور مسئولان مربوط در فرمانداری بیرجند برگزار شد.

طالبی ادامه داد: برای برگزاری مرحله دوم انتخابات همه تجهیزات و امکانات مورد نیاز پیش بینی و آمادگی صد در صدی در این خصوص را داریم.

وی با اشاره به سختی کار اخذ رای با توجه به سرمای هوا در مرحله اول انتخابات تصربح کرد: در یکی از شعب قاینات پنج کیلومتر عوامل شعبه سیار، صندوق اخد رای را برای گرفتن اهالی روستاها حمل کرده اند و گروه های جهادی هم به حضور سالمندان در انتخابات کمک خوبی کردند.

وی متذکر شد: همه افرادی که در شعب انتخابات به عنوان عوامل بدگزاری آن حضور دارند، باید در انتخابات بی طرف باشند در غیر این صورت مجرم شناخته خواهند شد.

وی با اشاره به آیات و روایات از خداوند به عنوان اولین معلم و حضرت رسول (ص) به عنوان دومین معلم یاد کرد و افزود: پیامبر (ص) شرط آزادی اسرا را با سواد کردن تعدادی از مسلمانان قرار داد که این موضوع نشانگر اهمیت آموختن علم و دانش است.

وی با بیان اینکه هر چند وضعیت آموزش و پرورش کشور مناسب نیست، ادامه داد: اقدامات مناسب بسیاری در دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش در عرصه های مختلف انجام شده که باید واقعیت ها در این زمینه در هفته معلم به خوبی توسط رسانه ها منعکس شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های برای هفته گرامی داشت مقام معلم در استان پیش بینی شده، از رسانه ها خواست همکاری لازم را برای انعکاس این برنامه ها انجام دهند..

طالبی بیان داشت: کار و کار وکارگر در اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار است و پیامبر اسلام (ص) فرمودند: من بر دستان پینه بسته کارکر بوسه می زنم.

کد خبر 6093699

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس
  • اردیبهشت زمان سفر سرزمین لاله های سر به زیر
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر