Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسافران پرواز 18:55 هواپیمایی سپهران تهران به بندرعباس ساعت‌ها است که در فرودگاه مهرآباد تهران سرگردان هستند.

این مسافران ابتدا با پیام اعلام تأخیر در ورود مواجه می‌شوند که حوالی ساعت 20 پس از سوار شدن به هواپیما، در ابتدای باند قرار می‌گیرند اما خلبان به دلیل مشکل در سیستم هیدرولیک هواپیما به پارکینگ باز می‌گردد و مسافران از هواپیما تخلیه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون با گذشت بیش از 3 ساعت، مسافران در فرودگاه مهرآباد سرگردان هستند و هیچ پاسخی از سوی مسؤولان این شرکت هواپیمایی در فرودگاه به مردم داده نمی‌شود.

جالب این که برخی مسافران، بلیت این پرواز را با نرخ بیش از یک میلیون و 150 هزار تومان خریداری کرده و امکان کنسل کردن بلیت نیز برای مسافران وجود ندارد.

پاسخگو ساختن شرکت‌های هواپیمایی نسبت به تأخیرهای متعدد و پرداخت خسارت به مسافران از جمله مطالبات مستمر مردم است که ضروری است وزارت راه و شهرسازی نسبت به آن اهتمام لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: تأخیر پرواز سپهران هرمزگان پرواز تهران به بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد

آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام فرودگاه ایلام، پرواز‌های شرکت‌های هواپیمایی آسمان و ایران ایر در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ در مسیر تهران - ایلام - تهران به علت پایین بودن دید افقی باطل اعلام شده است.

بارش شدید باران از صبح امروز مناطق مختلف استان ایلام را فرا گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند