Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@04:46:06 GMT

فروش فوری خودرو دست دوم در اصفهان

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۰۳۵۰

فروش فوری خودرو دست دوم در اصفهان

وقتی یک خانه زیبا و لوکس را بعد از ماه‌ها گشتن پیدا کرده‌اید و حالا پای معامله هستید و پول کم دارید، یا وقتی برای هزینه‌های درمانی نیاز به پول دارید و حتی یک ثانیه هم برایتان با ارزش است، یا زمانی که می‌خواهید خرید ماشین نو را هم‌زمان با فروش فوری خودرو دست دوم انجام دهید، فروختن ماشین و گرفتن پول آن در لحظه ارزشش برایتان دوچندان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذشته این فروش فوری فقط توسط دلال‌های بازار انجام می‌شد و کسانی که نیاز به فروش فوری ماشین در اصفهان داشتند، مجبور بودند که خودروی خودشان را زیر قیمت بازار معامله کنند؛ اما این روزها دیگر دست دلال‌ها از بازار خودروهای فروش فوری کوتاه شده، چون نمایندگی خودرو 45 در اصفهان امکان معامله ماشین‌های دست دوم را با بهترین قیمت و در کمترین زمان، ممکن کرده است.

فروش فوری خودرو دست دوم در نمایندگی اصفهان خودرو 45

برای فروش خودرو دست دوم در اصفهان نیازی نیست که شال و کلاه کنید و تا محل نمایندگی بروید، بلکه از طریق وب‌سایت خودرو 45 می‌توانید درخواستتان را برای فروش ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان این شرکت بمانید. برای ثبت درخواست فروش آنی ماشین دست دوم در خودرو 45 آماده هستید؟ قدم‌به‌قدم مراحل زیر را با ما انجام دهید.

1) مراجعه به وب‌سایت خودرو 45

برای درخواست فروش فوری ماشین دست دوم در خودرو 45، لازم است که ابتدا وارد آدرس وب‌سایت آن شوید. پس از باز شدن سایت، باید سربرگ فروش فوری خودرو را باز کنید. حالا باید بخش‌های خواسته‌شده را کامل کنید تا شرایط خودرو بررسی شده و با شما تماس گرفته شود.

2) وارد کردن برند ماشین

تنوع خودروهای موجود در بازار به اندازه‌ای زیاد شده که دیگر به خاطر سپردن اسم آن‌ها هم سخت به نظر می‌رسد. این تنوع باعث شده که هر فردی مطابق سلیقه و علاقه‌ای که دارد، یک نوع خودرو را برای سوارشدن انتخاب کند.

خودرو 45 با توجه به این شرایط بخشی را برای مشخص کردن برند ماشین برای فروش در نظر گرفته، تا به راحتی بتواند ماشین‌هایی که برای فروش به نمایندگی اصفهان مراجعه می‌کنند را دسته‌بندی کند. اگر پژو پاس، تیبا، مگان یا حتی جک و هیوندای دارید تفاوتی ندارد. چون تمام ماشین‌های برند روز بازار در این بخش آورده شده‌اند و می‌توانید برند خودروی خودتان را برای فروش فوری انتخاب کنید.

3) وارد کردن مدل خودرو

اصفهانی‌ها هم مانند سایر مردم ایران به تنوع مدل‌های خودرو اهمیت می‌دهند و برای انتخاب ماشین به سراغ مدلی می‌روند که برایشان بهترین است. به همین خاطر در بخش مدل‌های خودرو امکان انتخاب مدل‌های متنوع ماشین‌هایی مانند پژو یا جک و... در نظر گرفته شده. با این فیلتر مشخص می‌شود که ماشین دست دوم از چه مدلی و متعلق به چه برندی در بازار است.

4) مشخص کردن سال ساخت ماشین

سال ساخت ماشین دست دوم هم نقش مهمی در فروش آن دارد. به همین خاطر فیلتر سال ساخت ماشین هم برای فروش فوری خودرو در اصفهان در نظر گرفته شده. با انتخاب سال ساخت مشخص می‌شود که ماشین شما چند سال است که تولید شده و خیابان‌های شهر را چه مدت است که زیر پا می‌گذارد.

5) مشخص کردن کارکرد خودرو

به نظر شما عادلانه است که قیمت یک ماشین دست دوم که همیشه در پارکینگ بوده و گاهی رنگ نور را دیده با قیمت یک خودروی سواری که دائم در خیابان بودن یکی باشد؟ برای اینکه عدالت در قیمت‌گذاری خودرو دست دوم در اصفهان رعایت شود، فیلتر کارکرد ماشین هم برای فروش آنی خودرو دست دوم در نظر گرفته شده است.

6) مشخص کردن شهر و وارد کردن شماره تلفن

مهم‌ترین بخش فروش فوری خودرو در اصفهان مربوط به مشخص کردن شهر است. در قسمت شهر باید اصفهان را مشخص کرده و در بخش بعد شماره تلفن خودتان را وارد کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات این دو بخش تیک قسمت موافقت با قوانین سایت را زده و دکمه درخواست فروش را بزنید.

7) تعیین قرار فروش ماشین کارکرده در اصفهان

در قسمت بعد قیمت ماشین و مشخصات آن برایتان نمایش داده می‌شود. سپس می‌توانید با زدن تعیین قرار فروش وارد مرحله بعد که تماس تلفنی برای کارشناسی و فروش آنی خودرو دست دوم در اصفهان است شوید. پس از تعیین قرار، لازم است که ماشین را تا نمایندگی خودرو 45 در اصفهان به آدرس اصفهان، بلوار چمران، لاین کندرو از سمت خیابان کاوه، بعد از خیابان فاطمیه، بین کوچه‌های ۴۷ و ۴۹ ببرید تا کارشناسان فنی این مرکز آن را ارزیابی و قیمت‌گذاری کنند. در نهایت می‌توانید مبلغ ماشین را دریافت کرده و آن را به خودرو 45 بفروشید، یا برای آگهی کردن ماشین دست دوم در سایت درخواست دهید.

https://khodro45.com/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

کد خبر 1615216

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فروش فوری خودرو ماشین دست دوم وارد کردن مشخص کردن برای فروش سال ساخت فروش آن خودرو 45

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق

خودرو‌های برقی فعلا در سامانه عمومی عرضه خواهد شد و سپس در سامانه مخصوص خودرو‌های برقی عرضه خواهد شد.

با شورای رقابت صحبت‌هایی داشته ایم تا عرضه خودرو‌های برقی تسهیل شود.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو وارداتی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شوفرهایی که خواننده شدند + فیلم
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • لوازم یدکی رنو