Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: متولیان گردشگری استان باید مراقبت کنند که مسائل اخلاقی و اعتقادی در مناطق گردشگری رعایت شود و اگر ناهنجاری در منطقه ای مشاهده شد تذکرات لازم داده شود - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید محمدرضا طالبی شامگاه  چهارشنبه  در جلسه بررسی آخرین وضعیت خدمات رسانی به مسافران نوروزی و تردد جاده ای خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال بعد از دو سال که کشور به دلیل شرایط سخت کرونایی، سفرها به شکل رسمی وجود نداشت، ستاد ملی کرونا با انجام سفرها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی موافقت کرده، اظهار داشت: مردم امسال با شوق و علاقه خاصی از سفرهای نوروزی استقبال کردند و خراسان جنوبی هم بدلیل قرار گرفتن در مسیر چند استان پر تردد میزبان مسافران زیادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گزارش ها نشان دهنده افزایش تردد در مسیر های خراسان جنوبی برای نوروز 1401 است، افزود: دستگاه‌ های اجرایی خدمات رسان تلاش کنند تا برای مسافران سفری راحت و برای مردم استان نوروزی آرام و با آرامش خاطر را در استان شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نیاز مردم به کالاهای اساسی در ایام نوروز، تأکیدکرد: مسئولان باید کنترل کنند کالاهای اساسی به میزان کافی در انبارها و مغازه ها وجود داشته باشد تا مشکلی در این زمینه هم نداشته باشیم.

طالبی بر سرکشی از انبار کالاهای اساسی به صورت مرتب از سوی مسئولان امر تأکید کرد و گفت: فروشگاه‌ها و مغازه های واقع در ورودی و خروجی شهرهای استان برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی برخی افراد سودجو به شدت کنترل شود تا در حق مسافران اجحافی صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه بازگشت سفرها بدلیل همزمان شدن با آغاز ماه مبارک رمضان به صورت حجمی خواهد بود، اظهار داشت: به جهت ایجاد شرایط لازم برای سفری آرام و بدون حادثه در جاده ها، لازم است گشت های کنترلی بیشتر شوند. 

سفر نوروزی به سرزمین هزار رنگ و پر نقش و نگار ایران/ خراسان جنوبی میزبان پرتعداد مسافران نوروزیخراسان جنوبی برای استقبال از مسافران نوروزی دیار کویر آغوش گشودبیشترین مسافران نوروزی استان خراسان جنوبی در طبس اقامت داشتند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی  بیان کرد: مسافران نوروزی باید طبق دستورالعمل های ستاد ملی کرونا پذیرش شوند.

طالبی با تأکید بر ارائه اطلاعات لازم درخصوص جاذبه های گردشگری استان در ورودی شهرها، متذکر شد: متولیان گردشگری استان باید مراقبت کنند که مسائل اخلاقی و اعتقادی در مناطق گردشگری رعایت شود و اگر ناهنجاری در منطقه ای مشاهده شد تذکرات لازم داده شود.

وبا اشاره به اینکه پلیس راه باید حضور خود را در مناطق حادثه خیز بیشتر کند، گفت: نیروهای انتظامی با استفاده از ظرفیت پایگاه‌ های بسیج، گشت های خود را بیشتر کند تا مشکلی برای منازل مردم پیش نیاید.

در این جلسه اعضای ستاد اجرایی خدمات  سفر  استان خراسان جنوبی نیز گزارشی ازاقدامات انجام شده  برای رفاه حال مسافران نوروزی  ارئاله کردند.

انتهای پیام/250/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسافران نوروزی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد

سیل در زیرکوه خراسان جنوبی خسارات زیادی را بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، طی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت، شاهد بارش نزولات آسمانی در استان کویری خراسان جنوبی بودیم که در برخی مناطق به بیش از ۵۰ میلی متر رسید و موجب شکسته شدن بند خاکی و سد ۱۲ امام و تخریب برخی جاده‌های مواصلاتی و آبگرفتگی منازل و معابر این شهرستان شد.

محمدعلی کاووسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از همان ابتدا وقوع سیل ۱۶ تیم امدادی از شهرهای استان و اکیپ‌های کامل امدادی به مناطق اعزام شدند و تا پایان بارندگی در منطقه به خدمت رسانی می‌پردازند.

با وجود شکرگزاری برای بارش نعمت الهی، اما سیل در برخی شهرهای خراسان جنوبی خرابی زیادی به بار آورد، نکته تلخ نرسیدن دانش آموزان شهرستان محروم «زیر کوه» به امتحان کنکور بود که سیل زحمات یک ساله آنها را به آب داد.

چون سیل جز بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه است، نمی‌شود به مسئول یا ارگانی ایراد گرفت اما تکلیف این بچه‌ها چی می‌شود؟

کد خبر 747976

دیگر خبرها

  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم