Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:05:50 GMT

بیمارستان اکباتان همدان در هفته دولت افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۰۸۸۳

بیمارستان اکباتان همدان در هفته دولت افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز رحیمی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به روند ساخت بیمارستان اکباتان، این پروژه را یکی از پروژه‌های بزرگ و اصلی وزارت متبوع خواند و اظهار کرد: این پروژه یکی از زیرساخت‌های مهم درمان در استان همدان طی آینده‌ای نزدیک خواهد بود که تلاش مسئولین امر بر این است تا هفته دولت به افتتاح برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیمارستان اکباتان از ظرفیت ۲۷۰ تخت برخوردار است، عنوان کرد: تجهیز این پروژه از هفته‌های نخست سال جاری در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته و خوشبختانه با مدیریت مطلوبی که در حال حاضر در سطح دانشگاه و استان همدان صورت گرفته امید آن می‌رود در زمانبندی مناسب روند کار به فرجام و بهره برداری برسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: برخی تجهیزات از جمله ام آر آی، سی تی اسکن وغیره به فراخور پس از اتمام روند کار پروژه نصب خواهد شد و به لطف خداوند مشکلی در این مسیر وجود ندارد و می‌توان به افزایش مطلوب خدمات رسانی با افتتاح این پروژه در حوزه سلامت امیدوار بود.

رحیمی در ادامه، در حاشیه بازدید از پروژه مرکز جامع سرطان، نقش مردم و خیرین را در پیشبرد اهداف حوزه سلامت برجسته و اثرگذار عنوان کرد و گفت: پروژه مرکز جامع سرطان دارای مختصات گسترده‌ای در ابعاد کمّی، کیفی و فنی است که قابل قیاس با بسیاری از پروژه‌ها نیست و این پروژه در سطح منطقه بی نظیر است و در سطح ملی می‌درخشد و همراهی خیرین در آن بسیار بالاست.

وی با بیان اینکه با حمایت مجلس شورای اسلامی اعتبارات خوبی برای پروژه‌های حوزه سلامت در استان همدان منظور شده است تبیین کرد: پیش‌بینی ما بر این است بخش اعظم این پروژه که مشتمل بر ۲۱۷ تختخواب در زیربنایی به متراژ ۲۴ هزار متر مربع است امسال به افتتاح برسد و فاز پایانی پروژه نیز تا پایان سال ۱۴۰۲ به افتتاح برسد.

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود، مرکز جامع سرطان را مرکز بزرگ و ارزشمند در حوزه سلامت دانست و گفت: نگاه وزارت بهداشت نیز از همراهی خیرین در پروژه‌ها استقبال کرده و مسئولیت اجتماعی خود را در این بخش می‌پذیرد تا روند ساخت پروژه‌ها با سرعت مناسب و کیفیت مطلوب پیش رود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از تلاش مسئولین استان و دانشگاه علوم پزشکی در مدیریت بیماری کرونا قدردانی کرد و افزود: با همراهی قابل تحسین همه مسئولین استان و مدیران و تلاشگران حوزه سلامت، پس از ۲ سال سخت و نفسگیر، نوروز آرامی را تجربه می‌کنیم که بخش عمده آن مرهون ایثار و فداکاری کادر درمان است و بنده ضمن قدردانی از تک تک این عزیزان، رونق گردشگری استان را در این فضای ایمن و آرام ارزو می‌کنم.

کد خبر 5452659

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی همدان بهروز رحیمی بوشهر نوروز مسافران نوروزی ویروس کرونا نوروز 1401 کرمانشاه گردشگری بارش برف آمار کرونا سفرهای نوروزی عید نوروز اردوهای راهیان نور سانحه تصادف تصادفات رانندگی وزارت بهداشت حوزه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان خبر داد و افزود: این تعاونی ۴۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت و برای افتتاح آن هشت میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مهدی اسلام‌خواه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با پیگیری‌های بسیار و مشارکت بخش خصوصی نخستین کاریابی فعال شیروان افتتاح شد تا شرایط ایجاد کار کارجویان در این شهرستان تسهیل شود.

وی بیان کرد: به جز شهرستان گرمه، در تمام شهرستان‌های استان مراکز کاریابی فعال شده‌اند و در این شهرستان نیز پیگیر راه اندازی کاریابی برای تسهیل در فرآیند اشتغال به کار کارجویان هستیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان راز و جرگلان نیز نخستین کاریابی در هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در حال حاضر در سراسر استان ۱۳ کاریابی وجود دارد که در سال گذشته سبب اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر و ارتباط آن‌ها با مراکز جویای نیروی کار شده‌اند.

وی همچنین از مراحل پایانی چند پروژه دیگر از جمله استخر کارگری اسفراین و مجموعه ورزشی کارگران فاروج خبرداد و بیان کرد: تلاش می‌شود این پروژه‌ها نیز برای سفر آینده و در پیش‌روی رئیس جمهور به استان آماده شود تا به بهره‌برداری برسد.

اسلام‌خواه در ادامه گفت: هفته کار و کارگر از پنجم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا یازدهم این ماه ادامه دارد. حدود ۳۰ برنامه محوری این هفته در استان اجرا می‌شود که با اعزام جمعی از کارگران استان برای دیدار با مقام معظم رهبری آغاز شد.

وی عیادت از بیماران و خانواده‌های جامعه کارگری، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی کارگران، افتتاح زمین تنیس خاکی، تجلیل از زنان کارگر برگزیده، تجلیل از کارگران و کارآفرینان برتر، برگزاری مسابقات فوتسال و وزنه‌برداری، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار را از جمله برنامه‌های شاخص این هفته اعلام کرد و افزود: تلاش ما این است که این هفته، شور و نشاط خاصی را برای جامعه کارگری، کار و تولید ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود