Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@04:10:57 GMT

ادامه اعتصاب معلمان آمریکایی در کالیفرنیا

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۱۱۳۴

ادامه اعتصاب معلمان آمریکایی در کالیفرنیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ «آسوشیتدپرس» گزارش داد، معلمان شهر ساکرامنتو در راهپیمایی اعتراض آمیز خود در روز چهارشنبه از حضور در کلاس درس خودداری کرده و در اعتصاب شرکت کردند.

این دومین منطقه آموزشی در کالیفرنیاست که معلمان آن در ماه جاری دست به اعتصاب زده اند.

آن‌ها خواستار بهبود وضعیت حقوق و حضور تعداد بیشتری از معلمان در مدارس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتصاب معلمان در «ساکرامنتو» و «مینیاپولیس»، که وارد سومین هفته خود شده، ممکن است آخرین اعتصاب برگزار شده نباشد، زیرا مدارس همچنان با پیامد‌های همه گیری ویروس کرونا در حال مقابله هستند.

«اینگرید هاچینز» (Ingrid Hutchins) معلم اعتصاب کننده در خصوص اعتراض معلمان اعلام کرد: ما قعطاً دانش آموزان خود را دوست داریم و برای آن‌ها مبارزه می‌کنیم. ما برای همه دانش آموزان مبارزه می‌کنیم. آن‌ها مستحق آموزش با کیفیت‌تر هستند و اگر معلمان کافی برای حضور در مدارس وجود نداشته باشد، نمی‌توانیم کیفیت آموزشی لازم را فراهم کنیم.

«کاسوندرا ویلز» (Casondra Wills) راننده اتوبوس مدرسه نیز در این خصوص اعلام کرد: ما بیش از حد کار می‌کنیم و حقوق مان هم پایین است و به نظر من اگر بتوانیم افراد را در محل کارشان حفظ کرده و تعداد بیشتری را جذب و آن‌ها را با حقوق مناسب در آن موقعیت شغلی حفظ کنیم، اوضاع کاری ما کمی بهبود خواهد یافت.

در حوزه آموزشی ساکرامنتو، اتحادیه‌ها نماینده بیش از ۲۸۰۰ معلم و ۱۸۰۰ کارکنان دیگر بخش پشتیبانی در مدارس همانند رانندگان اتوبوس مدرسه هستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: معلم در کلاس درس باید الگو بوده و نسبت به شهدا، امام و رهبری باید جزء وفادارترین افراد باشند و توجه به مقدسات را باید سر لوحه کار خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: توجه و حساسیت معلمان نسبت به عفاف و حجاب باید ده‌ها برابر بیش از سایرین باشد و لازم است در این زمینه و نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب بیشتر توجه کنند.
او افزود: با اشاره به هفته کار و کارگر نیز گفت: اسلام عرق کارگر را همانند خون شهید می‌داند و باید به قشر کارگر و دستمزد آنها توجه بیشتری شود.
خطیب نماز جمعه اراک گفت: انتظار می‌رود شورا‌ها و شهرداری برای اقدامات بزرگ برنامه ریزی کنند تا از هزینه‌های جانبی برای مردم کم شود و تلاش صادقانه و کیفی را مورد توجه قرار دهند.
امام جمعه اراک در خصوص وظایف و اهمیت شورا‌ها و شهرداری افزود: شهر یک موجود زنده و فعال است و شهرداری و شورا باید در خصوص آن و توسعه شهری و ترافیک برنامه ریزی کند و نظارت‌ها را دقیق انجام  دهند و بر اعتماد سازی توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحقق وعده صادق و شکست هیمنه پوشالین رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی هم گفت: امروز نباید از گرگ‌های ظالم ترسید، جوانان و سپاهی‌ها و ارتشی‌ها باید همواره در میدان مراقب دسیسه‌های دشمنان باشند.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند