Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد قویدل روز پنجشنبه در بازدید از مدارس طرح اسکان فرهنگیان گفت: در آغاز فعالیت ستاد اسکان نوروزی ۱۴۰۱ تعداد ۱۳ هزار و ۲۱ کلاس آماده سازی شد و باتوجه به افزایش آمار پذیرش، باافزودن ۳۰ مدرسه تجهیز شده،این تعداد به ۱۵ هزار و ۲۱ کلاس افزایش یافت.

وی گفت: تعداد یک مرکز رفاهی دربندرعباس با ۷۰ تخت و ۲ مرکز در قشم با ۱۱۹ تخت ،درکنار مدارس اسکان فرهنگیان را تامین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با قدردانی از زحمات همکاران ستاداسکان از استان تا مناطق آموزشی تصریح استان گفت: گذران تعطیلاتی پر از خاطرات زیبا در استان هرمزگان را برای مهمانان نوروزی، آرزومندم.

رییس ستاد اسکان استان هرمزگان با اعلام تعداد ۶۲ هزار و۷۱۲ نفر روز مهمان فرهنگی در حوزه های ستادی استان ، ستاد اسکان آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس را پیشرو در پذیرش و اسکان اعلام نمود.

قویدل گفت: وسعت مناطق و تعداد فضاهای آموزشی در امر پذیرش مهمان فرهنگی در نوروز ، در افزایش آمار پذیرش ستادها موثر است و آموزش و پرورش ناحیه یک با داشتن این ویژگی، در دومین روز فعالیت ستاد، با تعداد یک هزار و ۵۴۳ مسافر، آمار پذیرش بالاتری داشته است.

وی گفت: آمار پذیرش مهمان فرهنگی در سراسر استان هرمزگان، به ۶۲ هزار و۷۱۲ نفر روز افزایش یافته که این تعداد در قالب ۹هزار و۲۶۰ خانوار فرهنگی جای دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش و رییس ستاد اسکان استان هرمزگان گفت: دوم فروردین ۱۴۰۱ در مراکز رفاهی تعداد۲ هزار و ۳۸۵ نفر و در مدارس سراسر استان تعداد ۱۸ هزار و ۵۱۹ نفر مهمان فرهنگی از فضای اسکان برخوردار شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز 1401 ستاد اسکان فرهنگیان آموزش وپرورش هرمزگان استان هرمزگان آموزش و پرورش مهمان فرهنگی ستاد اسکان آمار پذیرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه فاضل در جلسه توجیهی ارزیابان استخدام آموزگاری سال ۱۴۰۳ استان اصفهان، اظهار داشت: در استان اصفهان بیش از ۳۸۰۰ نفر وارد بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان خواهد شد که این آمار بی‌سابقه است.

وی ادامه داد: ما قرار است ۳۰ سال آینده کودکان استان اصفهان را رقم بزنیم و باید نگاه و نگرش برای جذب نیروهای توانمند به حوزه آموزش ابتدایی باشد.

فاضل افزود: افرادی باید مورد پذیرش قرار گیرند که بتوانند به نحو مطلوبی به آموزش و پرورش دانش‌آموزان ابتدایی بپردازند و کلیه ویژگی‌های یک معلم نمونه باید در افرادی که برای احراز شغل پذیرش می‌شوند، وجود داشته باشد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: بهترین افراد برای گزینش نیروهای استخدامی صورت‌گرفته است تا سطح کیفی لازم برای بررسی صلاحیت‌های داوطلبین شغل معلمی محقق شود.

کد خبر 6090308

دیگر خبرها

  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است