Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@11:18:51 GMT

یحیی؛ آرامش و تمرکز بعد از آتش‌بازی در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۲۰۴۸

یحیی؛ آرامش و تمرکز بعد از آتش‌بازی در پرسپولیس

طرفدارانی که اعتراض یحیی گل‌محمدی به سیدعلی و ورود او به زمین را می‌دیدند به شدت شگفت‌زده بودند و شاید حتی برخی این صحنه‌ها را باور نمی‌کردند، اما یحیی در طغیان لحظه‌ای، خشم خود را به صورت علنی نشان داد و با عبور از داور چهارم و ناظر، خود را به داور وسط رساند تا از او بابت جلوگیری در ورود بازیکن تیمش به زمین، شکایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی پس از بازی نیز در میکسدزون با خشم شدید صحبت‌های تندی را انجام داد و شهرآورد ۹۸ را سیاه‌ترین روز داوری فوتبال ایران خواند. اما حالا یک هفته پس از آن روز پرهیجان و البته تلخ برای سرمربی سرخپوشان، او به شکلی متفاوت در تمرین ظاهر شده است.

گل‌محمدی در حالی که انتظار نمی‌رفت به این زودی به تمرین بازگردد، در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافت تا از اولین جلسه تمرینی ۱۴۰۱ هدایت تیمش را برعهده بگیرد و نشان دهد که پس از استعفای اینستاگرامی و تماس تلفنی با درویش، برای ادامه کار متقاعد شده است.

او در تمرین لحظاتی با بازیکنان تیمش هم‌کلام شد و با آن‌ها صحبت کرد و گفت که برای ادامه کار باید تمام تلاش خود را انجام دهند و سپس در حالی که کمتر کسی لبخندش را ورزشگاه شهید کاظمی دید، کار را به پایان رساند.

ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!

به گزارش ورزش سه دانیال اسماعیلی فر که مثل بازی های قبلی پرسپولیس در نقش مدافع راست در ترکیب اصلی این تیم مقابل ایرالکو حاضر شده بود با بیماری در این دیدار به میدان رفت. 

شرایط این بازیکن به گونه ای بود که حتی در زمان گرم کردن قبل از بازی هم صدای خس خس سینه او شنیده می شد. 
به نظر می رسد دانیال با وجود بیماری  در ترکیب تیمش قرار گرفته بود چرا که مدام سرفه هم می کرد و از نظر تنفسی مشکل داشت. 
اسماعیلی فر بعد از حضور فرشاد فرجی در زمین یک خط جلوتر رفت و در پست وینگر راست بازی کرد که فروغ لازم را نداشت. 

او با وجود بیماری و سرفه هایش تا دقیقه 120 هم در زمین ماند و یکی از پنالتی های تیمش را از دست داد تا از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کند. 

اسماعیلی فر که به دلیل محرومیت بازی سپاهان را از دست داده امروز در تمرین ریکاوری هم حاضر نبود تا شرایط جسمانی اش به حالت عادی برگردد.

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است